×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای پروژه تونل جاویدالاثر
متوسلیان

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۱ آبان‌ماه بود که مهدی چمران از مخالفت شورای شهر برای اختصاص بودجه جهت ساخت پروژه تونل جاویدالاثر متوسلیان از سوی شهرداری خبر داده بود و گفته بود: به‌طور واقع بودجه‌ای برای آن نداریم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه پروژه تونل جاویدالاثر متوسلیان اساساً شروع نشده و در خصوص آن قراردادی انعقاد نشده است، گفت: در خصوص این پروژه صرفاً چند پیشنهاد ارائه شده و ما نیز به شهرداری اعلام کرده‌ایم که در این زمینه اصلاً بودجه‌ای گذاشته نشود.

در همین راستا؛ عباس شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر و در واکنش به اظهارات رئیس شورای شهر تهران گفت: منظور این است که در مصوبه شورای شهر این پروژه باید از طریق مشارکت بخش خصوصی اجرا شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بر این اساس؛ بخش خصوصی حتماً باید برای اجرای پروژه تونل جاویدالاثر متوسلیان مشارکت کند.

پیش از این نیز، علیرضا زاکانی در خصوص پروژه جاویدالاثر متوسلیان و طول ۹ کیلومتری آن گفته بود: این پروژه نیز در قالب تونلی در دو طبقه طراحی شده که انتهای شهید صیاد تا آزادگان را وصل خواهد کرد و اجرای این پروژه همین امروز نیازمند اعتبار ۲۰ هزار میلیارد تومانی است که با توجه به این مسئله، این تونل در قالب پروژه‌های مشارکتی تعریف شده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.