×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

جزئیات فروش املاک شهرداری در بورس

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدحسن زاده از فروش املاک شهرداری در بورس خبر داد و گفت: پس از ماه‌ها تلاش و پیگیری‌های مداوم، املاک شهرداری در ساعات اولیه عرضه در بورس کالا، با استقبال متقاضیان مواجه شد و به فروش رفتند.

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران افزود: ملک نخست با پایه قیمت ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به قیمت ۱۰ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان و درصد رقابت ۱۴.۰۷ درصد به فروش رسید و دومین ملک با پایه قیمت ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به قیمت ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و درصد رقابت ۲۲.۴۲ درصد فروخته شد.

وی با تاکید بر اینکه عرضه و فروش املاک شهرداری در بورس، تعطیلی حیاط خلوت املاک در شهرداری را به دنبال دارد، بیان کرد: ما به دنبال این بودیم که به طور شفاف املاک را بفروشیم و به همین دلیل در شش ماه اول سال هیچ ملکی برای فروش نگذاشتیم، چرا که نمی‌خواستیم به روش‌های سنتی و غیر شفاف کار را پیش ببریم؛ با نظارت‌های قانونی سه قوه و همچنین نهادهای نظارتی در بورس، شاهد شفافیت و دقت بالایی در معاملات املاک خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری در خاتمه ضمن قدردانی از تمامی همکاران خود برای به سرانجام رسیدن این اقدام، تاکید کرد: منابع درآمدی حاصل از این فروش در راستای تحقق اهداف توسعه شهر هزینه خواهد شد و سود حاصل از آن به نفع تمام شهر و شهروندان خواهد بود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.