×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تعیین مناطق معین جهت افزایش خدمات در پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به ابلاغیه وزیر کشور، مجوز شورای اسلامی شهر تهران، دستور شهردار تهران و با وظایف و مأموریت‌های تعریف شده از طرف ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) پشتیبانی مرزهای داخلی ایران به مناطق ۱، ۳، ۵، ۱۱ و ۲۲ و پشتیبانی مرز و شهری‌های عراق به مناطق ۲، ۱۰، ۱۳، ۱۷، ۲۱، اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری و شرکت پیام رسا واگذار شده است.

در بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از مواکب مرزها، جهت تسهیل و سرعت خدمات به زائرین مناطق ۴، ۶، ۷، ۸، ۱۰، ۱۴ و ۱۵ نیز به عنوان معین دیگر مناطق به مرزهای چهارگانه کشور اعزام شدند.

این بازدید که در طول سه شبانه روز انجام شد، خدمات رسانی، بررسی امکانات و تجهیزات ارسالی، شرایط و محل اسکان نیروهای اعزامی شهرداری در مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و زرباطیه و همچنین موکب‌های شهرهای کربلا و نجف بررسی و موارد مورد نیاز تسهیل شد.

همچنین با بررسی شرایط تهویه و تجهیزات مورد نیاز سرمایش، دستورات لازم جهت تأمین این دستگاه‌ها در مرزهای ایران و شهرهای کشور عراق داده شد تا با تسهیل شرایط اقامتی کارگران، ارائه خدمات به زائرین به خوبی انجام شود.

معاونت‌های خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی و سازمان‌های بسیج، پسماند و بهشت زهرا (س) و مناطق ۲۲ گانه با تلاش جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم عظیم پیاده روی اربعین حسینی (ع) و ارائه خدمات شایسته به زائرین تا پایان شهریور در مرزهای چهارگانه و شهرهای عراق حضور دارند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.