×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اتمام پروژه خط انتقال آب شرب روستای حسین‌آباد پیرسلمان

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، محمود فیروزبخت اظهار کرد: پس از پیگیری‌های انجام شده پروژه های تأمین آب شرب به منظور خدمات رسانی بهتر به مردم بخش پیرسلمان به سرعت آغاز شده و در حال انجام است.

بخشدار پیرسلمان افزود: به همت و پشتکار همکاران شرکت آب و فاضلاب اسدآباد با استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی منطقه پروژه خط انتقال آب شرب روستای حسین آباد کلیایی به طول یک کیلومتر به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: تعویض خط انتقال آب شرب روستای گدارپهن به طول ۱.۵ کیلومتر، ساخت مخزن ذخیره آب شرب و تعویض شبکه فرسوده آب روستای طویلان سفلی، حفر چاه‌های تأمین آب شرب روستاهای چشمه علی و چهارچشمه، تعویض خط انتقال آب شرب به مخزن روستای جعفرآباد، اصلاح شبکه داخلی آب شرب روستای میوله، تعویض شبکه فرسوده آب شرب روستای بیتروان، اصلاح شبکه شهر آجین و نیز کف‌کنی تعدادی از چاه تأمین آب شرب روستاهای بخش پیرسلمان هم آغاز شده و یا در حال انجام و دستور کار هستند.

بخشدار پیرسلمان تصریح کرد: خط اصلی انتقال گاز به روستاهای حیدرآباد و نادرآباد و تهیه نقشه طرح هادی روستای نادرآباد برای گازرسانی به روستا به همت مدیریت شرکت گاز و مدیریت بنیاد مسکن شهرستان هم در حال پیگیری و انجام است.

وی با اشاره به افتتاح غرفه مشق احسان در منطقه کلیایی بخش پیرسلمان گفت: با توجه به نزدیکی ایام مهرماه و آغاز سال‌تحصیلی جدید و حضور دانش آموزان در مدارس با پیگیری‌هی مستمر مسئول خانه هلال احمر روستای طویلان سفلی غرفه مشق احسان مؤسسه خیریه دیانت حضرت امیرالمؤمنین(ع) در روستای طویلان سفلی مرکز دهستان کلیایی بخش پیرسلمان با حضور رؤسای نهادهای حمایتی شهرستان اسدآباد و تعدادی از خیرین شهرستان در به منظور تأمین لوازم التحریر و البسه برای حمایت از دانش‌آموزان کم برخوردار و گسترش برنامه های حمایتی افتتاح راه‌اندازی شده است.

فیروزبخت در پایان بیان کرد: طی جلسه ای در محل بخشداری پیرسلمان خواستار افتتاح و تجهیز خانه‌های هلال روستایی و برگزاری دوره های آموزشی در سطح روستاهای بخش پیرسلمان و تهیه شناسنامه اماکن اسکان اضطراری برای روستاهای بخش پیرسلمان شده‌ایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.