×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نیازی به تبلیغ نیست، مردم تلاش‌ها را می‌بینند/کارهایی که خوابیده بود در این دوره مجددا آغاز شده است

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در آیین افتتاح بوستان فرامنطقه‌ای ایرانیان – شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱- با تشکر از زحماتی که برای افتتاح فاز نخست این بوستان اظهار کرد: این پروژه در دوره چهارم آغاز و تصویب شد ولی کار اجرایی و عملیاتی درستی روی آن انجام نشده بود که در این دوره مجددا عملیات اجرایی آن آغاز شد و با یک کار شبانه روزی به این مرحله رسید.

وی افزود: به این دلیل نام ایرانیان برای آن انتخاب شده بود که در طرح این پروژه از همه اقوام و استان‌های ایران اثری یافت می شد که علاوه بر فضای سبز ، یک آموزش عملی برای گردشگر باشد به طوری که یک ایران کوچک را در این بوستان ببیند. امیدواریم مابقی این پروژه با این رویکرد و نگاه ادامه پیدا کند و شاهد بوستانی بزرگ در جنوبی ترین نقطه تهران باشیم.

چمران ادامه داد: در انتظار هستیم که بخش های مختلف در شهرداری این پروژه خوب را در فاز بعدی به سرانجام برسانند و فقط فضای سبز نباشد و برای آموزش نیز از آن استفاده کنیم .

رییس شورای شهر تهران اضافه کرد: یقینا مردم تلاش‌ها را می بینند و این اقدامات نیازی به تبلیغات ندارد و بهترین تبلیغات چشمان تیز بین مردم است که در این دوره کارهایی که خوابیده بوده مجددا آغاز شده و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد . در واقع  این پروژه ها کلنگ زنی نیست بلکه بهره برداری است.

وی عنوان کرد: بیمارستان کودکان حکیم نیز دراین منطقه از پروژ ه های نیمه کاره ای است که تکمیل آن می تواند بسیار به مردم منطقه کمک کند چرا که چنین بیمارستانی در این محدوده نداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.