×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بارگیری و ارسال سرویس های بهداشتی‌ پرتابل به مرزهای کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، امید آقایی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ادوات اعزامی به کشور عراق گفت: طی دستور مدیرعامل سازمان پسماند مقرر شد تا ادواتی به مرز و تعدادی وسایل و تجهیزات توسط چهار دستگاه تریلر ترانزیت به کشور عراق اعزام شود.

معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه اقلام مورد نیاز برای شهرهای زرباطیه، کربلا، نجف، کوفه، سامرا، کاظمین و مسیر طریق الحسین است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی این اقلام و تجهیزات به این نقاط اعزام و تحویل مسئولان پهنه‌های اعلامی شده است.

وی در تشریح تجهیزات ارسالی گفت: طی هماهنگی به عمل آمده ۱۰ دستگاه خودروی زباله کش برای شهرهای مهران، ایلام و مرز مهران؛ چهار دستگاه خودروی بازویی غلطان به شهرهای مهران و مرز ایلام؛ هفت دستگاه مخزن غلطان به ایلام، مهران و مرز ایلام؛ یک دستگاه جرثقیل ۲۵ تن، یک دستگاه کف کشنده و دو دستگاه خودروی امدادی برای پشتیبانی ماشین آلات، به همراه دو اکیپ نظارتی اعزام شده‌اند.

به گفته آقایی؛ مدیران راهوری و فنی و همچنین جانشین حوزه خدمات شهری در مرز مهران، مرز ایلام و شهر ایلام مستقر هستند.

معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه نسبت به انتقال اقلام به مرز چذابه، شلمچه، خسروی و مرز مهران اقدام شده است، عنوان کرد: اقلام مصرفی نظیر جارو، سطل زباله، مخزن هزار و ۱۰۰ لیتری و مخزن ۱۲۰ لیتری به مرز مهران، چذابه، خسروی، شلمچه و شهرستان سیروان، شهرهای ایلام، مهران، مرز مهران و برای شهر درود اعزام شده است.

آقایی از بارگیری و اعزام سرویس بهداشتی‌های پرتابل از منطقه ۵ تهران خبر داد و افزود: همچنین سه سرویس بهداشتی ماموت که با تریلر حمل می‌شود به مرزهای چذابه، شلمچه و مهران اعزام شده است. سه دستگاه خودروی تانکر آب (یک دستگاه ۱۸ هزار لیتری و دو دستگاه ۱۲ هزار لیتری) نیز به شهرهای ایلام، مهران و مرز مهران اعزام شده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.