×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آغاز تعطیلات ۱۰ روزه شورا از دوم شهریور/ تا ۲۲ بهمن تعدادی پروژه به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به شنبه های امید و افتخار در پایتخت اظهار کرد: در این زمینه اصل مسئله تکمیل پروژه‌های باقی مانده از قبل و آغاز پروژه های دیگر است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه این طرح ها وقتی به اتمام برسد شروع به کار می کنند و منتظر افتتاح نمی مانند، تصریح کرد: رمپ و لوپ هایی در شهر آغاز به کار کرده که نیاز به افتتاح نداشته و با وجود اینکه در موضوع ترافیک اثرگذار بوده، این افتتاح انجام نشده است.

وی با اعلام اینکه پروژه‌ها طبق زمان‌بندی مرتبی هر هفته به صحنه بهره‌برداری ورود پیدا می‌کند، یادآور شد: شاکریم که شهرداری به این مرحله رسیده که بهره‌برداری طرح‌ها را انجام می‌دهد. تا ۲۲ بهمن تعدادی پروژه به بهره برداری می‌رسد و پس از آن نیز افتتاح پروژه‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

چمران با بیان اینکه اختصاص اعتبار از سوی مدیریت شهری برای رفع مشکلات آموزش و پرورش یک سنت بوده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، شهرداری‌های مناطق، مسائل را بررسی کرده و نیازمندی ها را برطرف می‌کنند و در این زمینه تنها به اعتبارات اکتفا نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به همفکری مدیریت شهری با آموزش و پرورش اظهار کرد: اقدامات متقابل مورد نیاز در جلسات مشترک مدیریت شهری با آموزش و پرورش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی به آغاز تعطیلات شورا از دوم شهریورماه اشاره کرد و افزود: این تعطیلات تا ۱۲ شهریور ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.