×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

هنوز خبری از اجرای نسل ۵G نیست/ اجرا تنها در ۳ نقطه کشور به صورت پایلوت

علی‌اصغر قائمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در خصوص پیشنهاد خود در رابطه با اشتراک دکل‌های مخابراتی، اظهار کرد: من در جلسه شورا در گذشته این تذکر را مطرح کردم که اپراتورها می‌توانند از دکل‌های مشترک،‌ زیرساخت ارتباطی و برق مشترک استفاده کرده و BTS هایشان را در ارتفاع‌های متفاوت نصب کنند تا تعداد دکل‌ها در سطح شهر کم شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: من این تذکر را مطرح کرده اما هنوز پاسخی از سوی نهادهای مرتبط دریافت نکردم.

وی با اشاره به وضعیت نسل ۵G یادآور شد: هنوز در این زمینه اتفاقی نیفتاده و تنها، سازمان تنظیم مقررات به همراه اول این مجوز را داده که در سه نقطه به عنوان پایلوت، نسل ۵G را اجرا کند.

قائمی ادامه داد: قرار بر این شده که همراه‌اول نتایج را بررسی کند و ببیند که می‌تواند نسل  ۵Gرا ارتقاء و دکل‌ها را در این بخش توسعه دهد یا خیر؟

وی با بیان اینکه من این موضوع را به عنوان دغدغه شخصی دنبال می‌کنم، گفت: این طرح به عنوان پایلوت اجرا شده اما اینکه سازمان تنظیم مقررات این مجوز را داده باشد که در سطح وسیع اجرا شود، هنوز خبری نیست و مجوزی صادر نشده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه زیرساخت ۴G در تهران وضعیت مناسبی دارد، اظهار کرد: در برخی نقاط کشور باید تجهیزات آنتن‌ها تعویض شوند و تکنولوژی تغییر پیدا کند اما در تهران وضعیت خوبی را در نسل ۴G شاهد هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.