×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تحقق نخستین وعده رییس جمهور به مردم روستای لبد کوهرنگ کلید خورد

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت:برای ساخت ۲مدرسه در روستای لبد شهرستان کوهرنگ یک‌هزارمتر مربع زمین از طرف مردم این روستا اختصاص یافت و اهدا شد.

افشین امیریان  با بیان اینکه پس از دستور رییس جمهور برای ساخت مدارس جدید در روستای لبد به این منطقه سفر کرد، افزود: عملیات ساخت این مدارس با اهدای زمین توسط اهالی روستا آغاز شد.

وی گفت: طبق دستور رییس جمهور مدرسه فعلی فعال در این روستا بازسازی و تجهیز و ۲ مدرسه جدید راهنمایی دخترانه و پسرانه در این روستا از محل اعتبارات سفر و محرومیت‌زدایی احداث خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای ساخت ۲ مدرسه متوسطه اول در این روستا یک‌هزار مترمربع زمین توسط اهالی روستا اهدا شد که عملیات تسطیح این زمین از روز شنبه بیست و یکم خردادماه آغاز شد و عملیات ساخت و تجهیز نیز پس از انجام تسطیح آغاز خواهد شد.

کامران رهی افزود: طبق دستور رییس جمهور مدرسه فعال این روستا بازسازی، تعمییر و تجهیز و ۲ مدرسه جدید دخترانه و پسرانه متوسطه در این منطقه احداث خواهد شد،که برای ساخت و تجهیز هر مدرسه ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور و محرومیت زدایی پیش‌بینی شده است.

وی اظهارداشت:هم‌اکنون ۱۹ باب مدرسه جدید یک تا ۳ کلاسه در شهرستان کوهرنگ از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و خیری در دست احداث است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و تعدادی از اعضا هیات دولت روز پنجشنبه ۲۱ خردادماه به  چهارمحال و بختیاری سفر کردند و در نخستین برنامه کاری از طریق بالگرد راهی منطقه سختگذر لبد شهرستان کوهرنگ شدند.

شهرستان کوهرنگ در ۹۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.