×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

جانمایی ۵ هزار دستفروش در ۴۰ روز بازار پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله محمدی، در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تهران اظهار کرد: رویکرد ما توجه به اشتغال است و در همین راستا شرکت‌های دانش بنیان توجه بسیاری داشته‌ایم.

وی ادامه داد: مشاغل خانگی از اهمیت بسزایی برخوردار هستند و در همین راستا در بوستان‌های تهران بازارچه‌های مختلفی راه اندازی می‌شوند.

محمدی گفت: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران برای استفاده از تولیدات مشاغل خانگی و ایجاد بازارچه‌های فصلی خود وارد میدان شد.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: نقاط بسیاری زیادی در تهران وجود دارند که می‌توان آنها را به منطقه گردشگری تبدیل کرد و گردشگری نیز به معنای ایجاد اشتغال است.

وی با اشاره به ایجاد بازارچه‌های ثابت گفت: در این بازارچه‌ها اشتغال ثابت ایجاد شده است بیش از ۵ هزار دست فروش شناسایی شدند و در ۴۰ روز بازار تهران جانمایی شدند و تا پایان سال ۲۰ روز بازار دیگر نیز تعبیه می‌شوند.

محمدی تصریح کرد: در این بازارچه‌ها سهمی برای زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: ۱۰۰ ون کافه ساماندهی شدند و با ساماندهی این ون کافه‌ها اشتغال ایجاد شده است.

وی گفت: تا پایان سال این قول را می‌دهیم ۱۰ هزار نفر دیگر به اشتغال تهران در همین حوزه‌ها افزوده می‌شود بیش از ۵۰ میلیون نفر بیش از ۲۰ سال در ایران وجود دارد و آرزو داریم که تمام این افراد شغل داشته باشند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.