×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سروری عضو شورای سیاستگذاری و پایش شاخص های پیشرفت شهری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها با حکم رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به عضویت شورای سیاستگذاری تعیین ارکان، نحوه سنجش و پایش شاخص‌های پیشرفت شهری درآمد.

در متن این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با توجه به ماده ۷ شیوه نامه ابلاغی شماره ۱۶۷۱ تاریخ ۲۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱‬ به موجب این حکم به عضویت ” شورای سیاستگذاری تعیین ارکان، نحوه سنجش و پایش شاخص‌های پیشرفت شهری منصوب می‌شوید.

رصد علمی و تخصصی تغییر و تحولات شهرها و شهرنشینی در ایران، تنظیم و پایش شاخص‌های پیشرفت شهری در راستای سیاست‌های کلی نظام و قوانین و مقررات موضوعه جمهوری اسلامی ایران در حوزه مدیریت شهری و انتشار دوره‌ای گزارش‌های پیشرفت شهری در قالب مدل‌های علمی با توجه به شاخص‌های ملی و بین المللی، انجام هماهنگی‌های لازم جهت تدوین داده‌ها و اطلاعات موردنیاز از طریق دبیرخانه، از مهم‌ترین وظایف این شورا می‌باشد.

امید است این شورا به یکی از کانون‌های سیاستگذاری و ارائه راهکارهای علمی، اجرایی و کاربردی در راستای ارتقای جایگاه شهرهای کشور در رتبه بندی‌های ملی و بین المللی مبدل شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.