×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی در بهترین شکل و بدون هیچ مشکلی

محمد حسن نامی نماینده ویژه دولت در برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و رئیس ستاد بحران کل کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به چگونگی برگزاری سی و سومین مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: خوشبختانه در مراسم امروز هیچ مشکلی به وجود نیامد و مراسم در بهترین سطح خود برگزار شد.

وی ادامه داد: ویژگی بازرسی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی دیدار چهره به چهره رهبر معظم انقلاب پس از دو سال از شیوع کرونا بود و ایشان برای سیل عظیمی از زائران سخنرانی کردند.

نماینده ویژه دولت در برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی گفت: ۱۰ استان سهمیه حضور در مراسم را داشتند اما با این وجود بسیاری از مردم نیز به صورت خودجوش در این مراسم حاضر شده بودند به طوری که تنها از ۱۶ استان نوار مرزی زائرانی به این مراسم آمده بودند.

نامی با بیان اینکه با توجه به هماهنگی میان نیروها مراسم در بهترین شکل خود برگزار شد گفت: قرارگاه شهید فهمیده بیشترین وظیفه را برعهده داشت و خوشبختانه با هماهنگی میان استانداری‌ها و فرمانداری‌ها زائران در مکان‌های مخصوص به خود جانمایی شدند و ایستگاه‌های صلواتی نیز به ارائه خدمات به زائران پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.