×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کتاب روش‌های تامین مالی و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری منتشر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اسمعیل زیارتی نصرآبادی رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی در این زمینه گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور براساس وظایف قانونی خود همواره تلاش نموده تا با استفاده از منابع علمی به‌روز و قوانین جاری کشور کتب و مجلات متنوعی در زمینه‌های مختلف مدیریت شهری و روستایی منتشر کند. در این راستا با توجه به اینکه یکی از مشکلات اساسی شهرداری‌ها، تأمین مالی و چگونگی جذب اعتبارات مختلف برای پروژه‌های گوناگون شهری است، کتاب مذکور با هدف آشنایی مدیران شهری با مفاهیم سرمایه‌گذاری و انواع روش‌های تأمین مالی و قوانین به‌روز مرتبط با سرمایه‌گذاری تدوین و انتشار یافته است.

وی افزود: امیدواریم مجموعه بزرگ مدیریت شهری کشور بتواند از محتوای کتاب بهره کافی را برده و در دوره ششم فعالیت شوراهای اسلامی شهر و شهرداران این دوره شاهد گام‌های موثری در راستای ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری‌های کشور باشیم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان در ادامه ضمن اشاره به تغییرات روزافزون در دنیای کنونی، گفت؛ شهرهای ما نیز را از این قاعده مستثنی نبوده و بدون شک برای مواجهه با نیازهای جدید بایستی رویکردهای علمی و روزآمد را نیز اتخاذ کرد که در این کتاب کوشیوه شده است تا رویکردهای نوین در جذب منابع مالی و سرمایه‌گذاری در شهر به مخاطبین ارایه شود. 

 وی از علاقه‌مندان و فرهیختگان خواست تا با ارایه نظرات و پیشنهادهای خود مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی را در بهبود و ارتقای مطلوبیت اقدامات پسین یاری رسانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.