×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

لزوم حمایت از آثار ارزشمند فرهنگی و هنری

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، علیرضا نادعلی عضو شورای شهر تهران با حضور در  این منطقه، با جمعی از نخبگان فرهنگی، هنرمندان، روحانیون، ائمه جماعت، مداحان و بسیج دیدار و گفتگو کرد.
نادعلی در این جلسه از حاضرین خواست که در حوزه فرهنگی پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات خود را مطرح کنند. در ادامه افراد جلسه ضمن معرفی و توضیح حوزه کاری خود به ارائه نظر پرداختند. 
این عضو شورای شهر ضمن تبریک روز دختر به حاضرین اظهار داشت: حوزه فرهنگ بسیار پیچیده است، به همین دلیل پیدا کردن اولویت های آن سخت و اثبات آن اولویت ها به سایرین، سخت‌تر.
او با بیان اینکه به سخنان حاضرین خواهد پرداخت، ادامه داد: در مورد فضای داخل متروها صحبت شد که رها شده، اما بدانید این موضوع رها نشده است. بعضی موضوعات را خود مردم باید مدیریت کنند. هرچه موضوعات را حاکمیتی کردیم، از به نتیجه رسیدن آن دور شدیم.
نادعلی با اشاره به ایجاد محله اسلامی، تاکید کرد: ایجاد محله اسلامی بسیار مهم است و باید این مفهوم را در بین همگان جا بیاندازیم تا آن را بشناسند. در یک محله اسلامی ما همه با هم در یک حرکت خوب تعامل می‌کنیم.
این عضو شورا با بیان اینکه برگزاری برنامه در فضای عمومی بسیار پیشنهاد خوبی است، اظهار داشت: بعد از کرونا، مردم ما به این برنامه‌های عمومی نیاز دارند. ما باید بار دیگر تئاترهای خیابانی را زنده کنیم. تئاتر خیابانی، محصول پس از انقلاب و جنگ است.
او افزود: ما در مدیریت فرهنگی گاهی اشتباهاتی داشتیم اما دارای گنجینه‌ای از ادب، فرهنگ، شعر و ادبیات هستیم که باید از آنها بهره بگیریم. 
نادعلی با اشاره به غنای مطالب در مساجد، ادامه داد: ما باید هرآنچه میتوانیم در حق مسجد انجام دهیم. خط مقدم ما باید مسجد باشد و نه سرای محله.
این عضو شورا در پایان اظهار داشت: ما باید از کار خوب فرهنگی و هنری حمایت کنیم تا کارهای  دسته چندم امکان هویت یافتن، پیدا نکنند.

انتهای دیام 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.