×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نگاه دختران در ترسیم آینده شهر برای مدیریت شهری مهم است

به گزارش خبرنگار شهر مریم اردبیلی در ویژه برنامه گرامیدشت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به نام «امید تویی» که امروز پنجشنبه- ۱۲ خرداد۱۴۰۱- در برج میلاد تهران برگزار شد، گفت:دختران در فرهنگ ما و نگاه دینی اسلامی وجودی ارزشمند دارند و این مساله یک شاخص مهم در جامعه اسلامی  است. 
وی  افزود: یکی از نشانه هایی که   جامعه ای رفتار و منش کریمانه داشته باشد جایگاه و وضعیت دختران است و  باید دختران تکریم شوند. 
مشاور امور بانوان شهرداری تهران ادامه داد: تاریخ نشان داد که عصر جاهلیت با زنده به گور کردن دختران شناخته شد و عصر اسلام با بوسه زدن بر دست دختران شناخته می‌ شود.
وی با پرداختن به وضعیت دختران در یک جامعه تصریح کرد: که آیا واقعا برخورد با دختران در جامعه در حد یک جامعه کریمانه هست یا خیر؟
اردبیلی یادآور شد: اگر مساله من یک مساله خرد و سطحی باشد سطح انسانیت من پایین می آید، اما اگر یک مساله جهانی مساله من باشد حد من بزرگ می شود. اگر بتوانیم قدرت بی انتهایی که خداوند در وجود ما گذاشته را کشف کنیم می توانیم به مقام بالایی برسیم.
وی با اشاره به ایده پردازی و توجه به استعدادها تاکید  کرد: هر کتاب یا خاطره ای که از نخبگان می خوانیم، می بینیم که یک ایده  در دوره نوجوانی باعث شد تا این افراد به خود واقعی شان برسند.
مشاور امور بانوان شهرداری تهران در ادامه گفت:  در دوره نوجوانی این فرصت وجود دارد تا  “خود” واقعی آینده مان را انتخاب کنیم و این قدرتی است که خدا به انسان داده است که یک فرصت بزرگ است .
وی با بیان اینکه مدیریت شهری در نظر دارد تا از این توان استفاده کند، افزود: آن شکلی را که شما برای آینده شهر تهران انتخاب کنید برای ما مهم است.
اردبیلی ادامه داد: ما به شما به عنوان هزاران نقطه روشن در تهران نگاه می کنیم و درهای شهرداری تهران به روی دختران با ایده های ناب و آرزوهای شما باز است. آینده تهران روشن است چون شما آن را می سازید.
انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.