×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ضرورت برخورد با متخلفین و اجرای آرای قضایی ماده ۱۰۰

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم محمد طهرانی در حاشیه بازدید سه ساعته خود از منطقه ۵ گفت: بازدید بسیار خوبی بود که در جریان برخی اتفاقات در این منطقه قرار گرفتیم. بخشی در بحث ساخت و سازهای غیر مجاز و آرایی که برای تخریب و قلع و قمع ابنیه غیرمجاز صادر شده را شاهد بودیم و یک بخشی هم درباره اراضی مرادآباد بود که مسائل خاص خودش را دارد.

وی با تشکر از جدیت مدیریت شهری در احقاق حقوق شهروندان بر برخورد قاطع با متخلفین و اجرای آرای قضائی ماده ۱۰۰ تاکید کرد و افزود: کار دوستان ارزشمند است که از همه ظرفیت‌ها برای رفع اشکالات و حل و فصل مسالمت‌آمیز این پرونده‌ها استفاده می‌کنند و امیدواریم اجرای این آرا بدون کمترین آسیب و تنش به پایان برسد.

فرماندار تهران اذعان کرد: در زمینه اجرای این احکام همکاری و هماهنگی لازم را با شهرداری منطقه ۵ خواهیم داشت و امیدواریم از ظرفیت‌های قانونی استفاده شود تا در این زمینه به نتیجه منطقی برسد.

احسان شریفی نیز در جریان حضور فرماندار تهران در منطقه گفت: مدیریت شهری در منطقه ۵ با هیچ متخلفی تعارف ندارد و در این زمینه به برخورد جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز و اجرای آرای قضائی ماده صد خواهد پرداخت.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: فرماندار تهران با حضور در منطقه ۵ ضمن بازدید از این منطقه، به بررسی نحوه اجرای آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ در خصوص تخلفات دانه درشت و استفاده از ظرفیت شورای تأمین شهر تهران پرداخت.

وی در پایان در مورد کل آرای ماده ۱۰۰ مهم دانه درشت منطقه گفت: ۱۹ پرونده مالی بالای یک میلیارد تومان و ۱۳۰ پرونده اداری، تجاری و مسکونی بالای ۱۰۰۰ متر به عنوان پرونده‌های دانه درشت، آرای ماده ۱۰۰ را دریافت کرده‌اند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.