×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نصب وسایل بازی و کفپوش ایمن در بوستان‌های منطقه۲

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن مجدآبادی با اشاره به اهمیت ایجاد فضای شاد و مناسب برای بازی کودکان گفت: عملیات نصب وسایل بازی پلی اتیلنی و کفپوش ایمنی در بوستان‌های آرزو، ۱۵ خرداد، مروارید و پردیس به پایان رسید.

وی با بیان اینکه این مجموعه‌های بازی پلی اتلینی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و شاد در راستای زیباسازی محیط‌های شهری نصب شده‌اند، اظهار کرد: وسایل مذکور در برابر تغییرات جوی مقاوم هستند، ضمن اینکه کفپوش‌ها از جنس لاستیک گرانولی مخصوص زمین بازی کودکان ساخته شده‌اند تا کودکان هنگام بازی و تاب خوردن و استفاده از دیگر تجهیزات زمین بازی با مشکل مواجه نشوند.

مدیر فضای سبز منطقه ۲ با تاکید بر اولویت‌های مدیریت شهری منطقه در تجهیز پارک‌ها به انواع وسایل بازی بی خطر و استاندارد گفت: این عملیات با مجموع نصب ۴ مجموعه وسایل بازی پلی اتیلن و ۷۰۰ مترمربع کف پوش زمین بازی با هدف بالا بردن سطح رفاه شهروندان و ایجاد حس نشاط در کودکان و خانواده‌ها، اجرایی شده است.

وی در پایان از شهروندان خواست تا با استفاده صحیح از این وسایل علاوه بر کمک به افزایش عمر آن‌ها شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب‌تر، نگهداری از این فضاها و ایجاد فضاهای شاد و مفرح یاری کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.