×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

برخورد با ساختمان‌های ناایمن در دستور کار شهرداری منطقه ۲

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی در جلسه کمیته ایمنی ساختمان‌های ناایمن که با حضور نمایندگان آتش نشانی و مدیران شهرداری این منطقه برگزار شد، با تأکید بر اولویت مدیریت منطقه در شناسایی و رفع خطر ساختمان‌های ناایمن گفت: شناسایی و برنامه ریزی جهت رفع خطر با ساختمان‌های آسیب پذیر از منظر ایمنی از اولویت‌های مدیریت منطقه است.

وی با تاکید بر برخورد جدی و اقدامات قاطعانه با ساختمان‌های ناایمن خاطرنشان کرد: بر اساس بند ۱۴ ماده ۵۵ مبنی بر اتخاذ تدابیر مؤثر و اقدام لازم برای رفع خطر از بناهای ناایمن و پرخطر، اقدامات قانونی برای رفع موارد اعلامی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران صورت می‌گیرد.

شهردار منطقه ۲ در ادامه بر بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و فرآیندهای قانونی برای افزایش ایمنی ساختمان‌ها و پیشگیری از حوادث تاکید کرد و گفت: تاکنون بیش از ۵۴۷ مورد اخطار برای اماکن مختلف صادر شده است و مدیریت شهری در راستای صیانت از منافع شهر و شهروندان، به طور جدی به این مساله می‌پردازد وبا هماهنگی مراجع قضائی نسبت به چگونگی فعالیت این مراکز اقدام می‌شود.

صالحی افزود: همزمان با اقدامات قانونی، اطلاع رسانی و آگاه‌سازی شهروندان در خصوص ساختمان‌های پرخطر نیز در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.