×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزایش سرویس‌دهی خط ۵ متروی تهران برای جشن قهرمانی لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان حامد مقدم مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش سرویس‌دهی مترو به تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان، در روز دوشنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۱ خبر داد.

وی با اشاره به اینکه زمان فعالیت خطوط متروی تهران و حومه تا ساعت ۲۲ است گفت: در این روز به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال و برگزاری جشن قهرمانی تیم استقلال در ورزشگاه آزادی سرویس‌دهی در خطوط ۴،۲ و ۵ مترو افزایش خواهد داشت.

حامد مقدم با اشاره به اینکه برای این مسابقه برنامه‌ریزی با در نظر گرفتن برگزاری جشن قهرمانی استقلال انجام شده است افزود: به‌منظور رفاه حال تماشاگران و تسهیل در رفت آمد آنها سرویس‌دهی از ایستگاه ورزشگاه آزادی تا ساعت ۲۳:۱۷ به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) با سرفاصله ۱۵ دقیقه و از ایستگاه ورزشگاه آزادی به سمت ایستگاه گلشهر تا ساعت ۲۳:۱۰ با سرفاصله حرکت هر ۲۰ دقیقه انجام خواهد شد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: قطار فوق‌العاده در خطوط ۲ و ۴ از ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۵ برنامه‌ریزی‌شده است و آخرین حرکت مسافری از ایستگاه‌های تهران (صادقیه) و ارم سبز ساعت ۲۳:۳۵ خواهد بود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.