×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

پرشور کردن صفوف نماز از هنرهای امام جماعت است

به گزارش شهر، امام جماعت نمازخانه مرکزی شرکت نوسازی عباس آباد حجت الاسلام والمسلمین شادلو پس از ۷ سال اقامه نماز جماعت و ترویج علوم دینی و برگزاری مجالس وعظ و خطابه در شرکت نوسازی عباس آباد  جای خود را به حجت الاسلام علی نیا از روحانیون جوان مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران داد.  جلسه تکریم و معارفه در بین دو نماز ظهر و عصر با حضور و سخنرانی حجت الاسلام صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و همچنین سید محمد حسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد برگزار شد.
حجت السلام والمسلمین جواد صادق زاده در این مراسم ضمن اینکه جذب نمازگزار و پر شور کردن صفوف نماز جماعت را از هنرهای امام جماعت دانست به ویژگی های یک نماز جماعت خوب و اثرگذار اشاره کرد و گفت: فضای ظاهری و سخت افزاری نمازخانه ها در ادارات مهم هستند که زیبا، آراسته و منظم باشند و هم روح و باطن و شخصیت جذاب و خوش برخورد امام جماعت و همه دست اندرکاران برگزاری نمازجماعت برای باشکوه تر شدن صفوف نماز جماعت موثر هستند.
وی اهتمام ویژه شرکت نوسازی عباس آباد در برگزاری نماز جماعت و حضور حداکثری پرسنل و مدیران این شرکت در نماز جماعت را نشانه توجه به این امر مهم دینی برشمرد و از امامان جماعت در همه دستگاه‌ها خواست تا با اخلاق نیکو و توجه به نکات ظریف و تاثیرگذار در روابط اجتماعی با پرسنل بتوانند آنها را جذب نماز جماعت کنند.
در پایان جلسه با تقدیم لوحی از خدمات حجت الاسلام شادلو تقدیر و تکریم شد.

انتهای پیام 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.