×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مراسم گرامیداشت یادوخاطره شهید مدافع حرم مجید قربانخانی برگزار شد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ تهران این مراسم با حضور خانواده معظم شهید والا مقام قربانخانی، سید محمد فیاض شهردارمنطقه ۱۸، معاونان و مدیران مدیریت شهری منطقه ۱۸، فرماندهی و اعضای پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج منطقه ۱۸، هیئت امنای گلزار شهدای یافت آباد وخانواده معظم شهداء و خیل امت شهید پرور برگزار شد.

شایان ذکر است در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مجید قربانخانی ذاکرین اهل بیت (س) “علی پورکاوه زنجانی” و “محمدهادی شایگان” به مرثیه سرائی و مداحی پرداختند و این لحظات معنوی با اجرای برنامه های فرهنگی مزین شد.

«مجید قربانخانی» یکی از شهدای جوان دفاع از حریم اهل بیت (ع) است. که ماجرای تحول تا شهادتش تنها ۴ماه به طول انجامید تا یکی از شهدای نامی این جنگ باشد. شهید قربانخانی متولد ۲۹ مرداد ماه ۱۳۶۹ ه.ش.  بود که به خاطر تحول شدید روحی اش در چند ماه و پیوستن به خیل مدافعان حرم ، به او لقب “حُر مدافعان حرم” دادند در سال ۱۳۹۴ در خان طومان سوریه، در حالی که شجاعانه تا آخرین نفس با تروریست های داعشی جنگید و مظلومانه به شهادت رسید.

شایان ذکر است این مراسم با شکوه با مشارکت ، پشتیبانی و هماهنگی “معاونت امور اجتماعی و فرهنگی” و “شهرداری ناحیه ۳”  منطقه ۱۸ انجام شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.