×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

برگزاری آئین پلاک کوبی و نامگذاری بلوار شهید امیر منفرد نیاکی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی در این مراسم که با حضور جانشین معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون اجرایی و معاون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان حفظ و آثار ارزش‌های دفاع مقدس، خانواده معظم شهید و جمعی از همرزمان شهید و شهروندان برگزار شد، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری معابر بر نام شهدا، این اقدام در اولویت‌های اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مزین کردن و نام‌گذاری کوچه‌ها، معابر و خیابان‌ها به نام شهدا تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان است، گفت: در همین راستا شورای اسللامی شهر تهران همزمان با ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی این ضرورت را احساس شد تا در شهر تهران یکی از معابر اصلی را به نام یکی امرای شهید ارتش نام‌گذاری کند و شهرداری منطقه نیز در این زمینه تلاش کرد تا هرچه سریع‌تر این نام گذاری به مرحله‌ی اجرا برسد.

شهردار منطقه ۲ گفت: امیدواریم با این اقدام بتوانیم نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم، چرا که تمام داشته‌های ما از برکت خون شهیدان است.

در این مراسم سردار فضلی و امیر سرتیپ محمودی ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند مدیریت شهری در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداختند.

بر اساس این گزارش شهید مسعود منفرد نیاکی»، سرهنگ زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده لشکر ۹۲ زرهی اهواز از ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۳ بود. سرلشکر شهید نیاکی در جنگ تحمیلی ایران و عراق، در عملیات‌های طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس، والفجر و رمضان، حضور فعالی داشت و به همین دلیل به پیر میدان‌های نبرد معرفی شد.

مطابق با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران حدفاصل میدان کتاب تا بزرگراه یادگار امام (ره) به نام شهید امیر سرلشگر منفرد نیاکی نامگذاری شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.