×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آسفالت بزرگراه شهید یاسینی پس از ۱۳ سال بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی علی‌احمدی در حاشیه بازدید از پروژه بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی در خصوص عملیات بهسازی، تراش و روکش مکانیزه آسفالت بزرگراه شهید یاسینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع گفت: بعد از گذشت ۱۳ سال و با توجه به درخواست‌های شهروندان در این دوره، عملیات بهسازی، تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در سه فاز طراحی شد که این عملیات از اواخر سال گذشته آغاز و هم اکنون در مراحل پایانی است.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص پیشرفت طرح بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی با روش بتن غلطکی افزود: دو فاز اول این طرح در مساحتی به وسعت ۱۵ هزار متر مربع در باند جنوب به شمال اتوبان شهید یاسینی حدفاصل پل شهید زین الدین تا پل شهید متوسلیان به اتمام رسیده و تنها ۵ هزار مترمربع آن باقی مانده است.

وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامطلوب و خطر ساز آسفالت این بزرگراه، بزرگراه شهید یاسینی با استفاده از ۴۱۰۰ تن بتن غلتکی (rcc) با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران زیرسازی شد.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه در این عملیات برای نخستین بار از بتن غلتکی برای زیرسازی که علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌ها مقام تر است و عمر بیشتری دارد استفاده شده است، تصریح کرد: مجموعاً تا پایان پروژه حدود ۹۱۰۰ تن بتن غلتکی و آسفالت در این بزرگراه اجرا می‌شود.

علی‌احمدی با بیان اینکه شهروندان، ذی‌نفعان اصلی شهر هستند، خاطرنشان کرد: عملیات اجرای فاز سوم که به منظور کسب رضایت‌مندی حداکثری شهروندان و رسیدگی به درخواست‌های آنان اجرایی شد، تا ۱۰ روز دیگر به پایان می‌رسد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.