×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بهره برداری از بازار روز خلازیر تا پایان هفته

عباس شخصی میبدی دستیار در پیگیری ویژه امور اجرایی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به افتتاح بازار روز خلازیر به عنوان بزرگترین بازار روز کشور اظهار کرد: هفته گذشته به همراه شهردار منطقه ١٩، مدیر عامل شرکت ساماندهی و نماینده سازمان بازرسی شهرداری تهران در راستای حل مشکلات نهایی از این بازار بازدید کردیم.

وی با اشاره به ایجاد این بازار گفت: تاکید شهردار تهران جمع‌آوری و پاکسازی محور خلازیر از دست فروشان و بساط گستران بوده است و هدف اصلی از ایجاد این روز بازار پاکسازی این محور خصوصاً بازارچه معروف کالاهای دست دوم این بازار با عنوان بازار کهنه فروشان و انتقال آنها به بازار روز جدید است.

شخصی میبدی با بیان اینکه بازار روز خلازیر تکمیل شده است گفت: طی بازدیدی که از این بازار داشتیم مشکلات و معضلات باقی مانده مورد بررسی قرار گرفتند و تمامی مشکلات در این بازدید مرتفع شدند.

دستیار در پیگیری ویژه امور اجرایی شهردار تهران درباره معضلات حل شده این بازارچه گفت: این معضلات شامل مشکلات ایمنی تأمین پارکینگ برای مراجعه کنندگان، تأمین آب و برق بازار و آسفالت ورودی بود که تمامی این موارد با تشریک مساعی مرتفع شدند.

وی تصریح کرد: این بازارچه انتهای هفته افتتاح می‌شود و در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.