×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اعلام تصمیمات جدید درباره عوارض ساختمانی سال ۱۴۰۰در جلسه آتی شورا

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی امروز شورا از حضور مهدی چمران به صورت آنلاین در این جلسه خبر داد و گفت: در این جلسه موضوع طرح اعطای مهلت پرداخت فرم‌های اعلام عوارض ساختمانی در پایان سال ۱۴۰۰ مورد بررسی اکثریت اعضای شورا و دو تن از معاونین شهردار قرار گرفت که تصمیمات جدید در جلسه آتی شورا ارائه خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه عنوان کرد: همچنین دو عضو ناظر در کمیته سفرهای خارجی مدیریت شهری در این جلسه با رأی گیری استمزاجی اعضا شورا مشخص و در جلسه آتی صحن علنی معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه در خصوص افزایش حقوق کارکنان رسمی و قراردادی شهرداری در سال ۱۴۰۱ صحبت شده، ادامه داد: برای اعضای شورای اسلامی شهر تهران موضوع معیشت کارکنان شهرداری بسیار مهم و قابل پیگیری است.

نادعلی در خصوص جلسات هم اندیشی و چرایی برگزاری این جلسات نیز گفت: برای اینکه مدیریت شهری به یک درک متقابل از طرح‌ها و لوایح ارسالی برسند به مشورت و بررسی بیشتر نیاز است تا در هنگام بررسی طرح‌ها و لوایح سریع‌تر تصمیم‌گیری شود.

سخنگوی شورای شهر تهران در پایان در خصوص حضور رئیس شورا در جلسات بیان کرد: در جلسه امروز رئیس شورا به صورت زنده و فعال جلسه را رصد و نظرات کارشناسی خود را هم اعلام می‌کردند و امیدواریم در جلسات بعدی از وجود ایشان در صحن شورا بهره‌مند شویم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.