×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

حضور وزیر فرهنگ لبنان در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد

به گزارش شهر، محمد وسام المرتضی، وزیر فرهنگ لبنان با هیأت همراه عصر چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از پل طبیعت، بوستان اکو، آسمان نمای گنبد مینا در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد دیدن کرد.

این بازدید با همراهی سید محمد حسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و تنی چند از مدیران وزارت فرهنگ و  ارشاد جمهوری اسلامی ایران انجام شد.
دیدار وزیر فرهنگ لبنان از بوستان آب و آتش آغاز شد و در ادامه پل طبیعت به عنوان سازه مدرن و زیبای شهر تهران مورد بازدید قرار گرفت .
در ادامه محمد وسام المرتضی از بوستان اکو دیدار کرد و با تاریخچه و هدف تاسیس این بوستان آشنا شد.
 آسمان نمای گنبد مینا و تماشای فیلم هایی در خصوص کهکشان و اجرام آسمانی از دیگر برنامه های وزیر فرهنگ لبنان در بازدید از این مکان علمی_تفریحی بود.
محمد وسام المرتضی وزیر فرهنگ جمهوری لبنان پس از بازدید از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در نشست مشترک با سید محمد حسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد شرکت کرد و گفت: هر دو کشور ایران و لبنان مشترکات فرهنگی و اجتماعی زیادی دارند. در حال حاضر لبنان در مرحله انتقالی و برگزاری انتخابات است و اخیرا با بحران محاصره اقتصادی روبرو بوده ایم و خوشحالیم که همراه دوستان ایرانی این بحران ها را شکست دادیم و پشت سر گذاشتیم و برای بهبود وضعیت اقتصادیمان در حال تلاش هستیم. 
وزیر فرهنگ لبنان تصریح کرد: خیلی مایل هستیم از تجربه های دوستانمان بخصوص ایران در مسائل فرهنگی و گردشگری استفاده کنیم.
محمد وسام المرتضی به  اهتمام ویژه دولت لبنان برای توجه ویژه به امور مردم و خدمت به آنها اشاره کرد و آن را هدف مشترک هر دو دولت ایران و لبنان بر شمرد.
در ابتدای این نشست سید محمد حسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد ضمن خوش آمد گویی به وزیر فرهنگ لبنان و هیات همراه در خصوص موقعیت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و همچنین ظرفیت های فرهنگی و گردشگری آن توضیحاتی را  ارائه کرد.

انتهای پیام 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.