×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کلنگ احداث ۴۴۲ واحد مسکونی در منطقه ۱۵ به زمین خورد

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، آیین کلنگ زنی این پروژه با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵، مدیرعامل بنیاد تعاون ودجا، مدیرعامل صندوق تعاونی مسکن و سرمایه گذاری ودجا  و مدیرعامل صندوق تعاونی مسکن صاایران به زمین زده شد.

بر پایه این گزارش، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه با اشاره به تشکیل قرارگاه مسکن در شهرداری تهران گفت: با هدف رفع دغدغه تامین مسکن؛ همت ویژه ای برای همکاری و تسهیل و تسریع در روند صدور مجوز در این ارتباط در منطقه ۱۵ به کار گرفته شده که در سایه این همکاری و همدلی امروز شاهد آغاز به کار دومین پروژه ملی مسکن در این منطقه هستیم. در واقع اولین منطقه در بین مناطق ۲۲ گانه تهران هستیم که دومین پروژه از پروژه ها را آغاز می کند.

وی با اشاره به اینکه میز خدمت ویژه‌ای در این ارتباط در منطقه تشکیل شده که در جهت تسهیل در صدور فرایند پروانه فعالیت می کند، اظهار کرد: اولین پروژه در منطقه ۱۵ با ۱۲۸ واحد در خاورشهر در حال ساخت است و امروز شاهد آغاز به کار دومین پروژه در منطقه هستیم.

شهردار منطقه یادآور شد: جواز این پروژه مسکونی در کوتاه ترین زمان به همت همکاران حوزه شهرسازی و معماری صادر شد.

او با اشاره اینکه فاز اول پروژه امین در زمینی به مساحت ۹۹۹۰ مترمربع با ۴۰۶ واحد و فاز دو پروژه در زمینی به مساحت ۱۴۸۰ مترمربع با ۳۶ واحد احداث خواهد شد، افزود: پرونده درخواست صدور مجوز برای چند پروژه دیگر نیز در حوزه شهرسازی و معماری منطقه تشکیل شده که در روند صدور پروانه قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به وجود قطعات بزرگ و ویژگی های خاص منطقه و همچنین تعریف فرایند ویژه و تسهیلاتی که در روند صدور مجوز در منطقه در پیش گرفته شده است، افزود: این امر منجر به ترغیب تعاونی ها و همچنین سرمایه گذاران برای ساخت و ساز در این منطقه برای تامین مسکن کارکنان و آحاد مردم شده است.  

انتهای پیام 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.