×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

شاخص‌ترین بخش کارنامه شرکت شهر سالم در دوران مبارزه با کرونا بود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت هفته سلامت در نشستی با حضور سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران و امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم از خانواده شهدای سلامت این شرکت تقدیر به عمل آمد.

نورمحمدی در ابتدای این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به خانواده معظم شهدای سلامت و نجفی گفت: مباحث مرتبط با بهداشت و درمان ویژه هر سازمان واجد خصوصیت‌های متفاوتی است که مشکلات و البته ظرفیت‌های خاص خود را به همراه خواهد داشت.

وی ضمن تشریح ظرفیت‌ها و خدمات شرکت شهر سالم ادامه داد: شاخص‌ترین بخش کارنامه عملکرد شرکت شهر سالم در دوران مبارزه با ویروس منحوس کرونا بود. همکاران من در درمانگاه‌های شهرداری در کنار کادر درمان کل کشور زحمات زیادی در این دوره متقبل شدند و نمره قابل قبولی را کسب کردند.

نورمحمدی با اشاره به خدمات متنوع شرکت شهر سالم به خانواده بزرگ شهرداری تهران و همچنین شهروندان و هم‌وطنان تأکید کرد: خاضعانه اعلام می‌کنم که کادر درمان شرکت شهر سالم از انتظامات تا بالاترین مقام مسئول همگی پای کار کمک به بیماران کرونایی بودند و اگر قصوری در ابتدای شیوع این ویروس ناشناخته در برخی بخش‌ها دیده می‌شد، همکاران من در شرکت شهر سالم از همان روز نخست تا پای جان برای کمک به شهروندان ایستادند و حتی به مراکز درمانی دیگر نیز کمک کردند.

وی افزود: اعزام کادر درمان به استان سیستان و بلوچستان در زمان اوج‌گیری بیماری در این منطقه یکی از همین صحنه‌های فداکاری بود که ۱۵ روز خدمت مستقیم به هم‌وطنان این استان را شامل می‌شد. در دیگر بحران‌ها مثل سیل در جنوب کشور نیز ما کمک به هم‌وطنان را مسئولیت اجتماعی خود دانستیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با گرامی‌داشت یاد شهید دکتر مهدی وریجی، شهید دکتر افسانه بیگدلی و شهید رضا محرمی خاطرنشان کرد: شرکت شهر سالم در راه خدمت به مردم سه شهید تقدیم کشور کرد و تعداد زیادی از همکاران نیز دچار عوارض جسمی و روانی پس از کرونا شدند.

وی در پایان ضمن تبریک هفته سلامت ابراز امیدواری کرد که در سایه حمایت‌های شورای اسلامی شهر تهران شرکت شهر سالم بتواند خدمات خود را توسعه ببخشد.

نجفی نیز در سخنانی گفت: امروز عرصه جهاد تغییر پیدا کرده است. زمانی جهاد مبارزه با دشمن بود، زمانی مبارزه فرهنگی جهاد محسوب می‌شد، زمانی عرصه جهاد اقتصادی اهمیت داشت، زمانی هم جهاد در حوزه بهداشت و درمان رقم خورد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه همه مردم دیدند که چگونه کادر درمان نه‌تنها از خود که از همه خانواده خود گذشتند و بدون هیچ چشمداشتی پای کار ماندند، ادامه داد: مدافعان سلامت امروز افتخار جامعه و خانواده‌های خود هستند و این افتخار برای شهدای مدافع سلامت بالاتر است.

وی تصریح کرد: انشااله خداوند به ما کمک کند تا بتوانیم ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم و به جهاد خود که امروز در خدمت به مردم است، عمل کنیم.

وی ضمن تبریک هفته سلامت و تقدیر از زحمات دکتر نورمحمدی و همکارانشان به ویژه در این بیش از دو سالی که در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند، گفت: ما امروز در دوران پساکرونا قرار داریم و باید خود را برای مسائل این دوره آماده کنیم. لازم است درمان اختلالات سلامت روانِ بازماندگان شیوع کرونا مثل اختلال سوگ، اختلال وسواس و… بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این مراسم، که با حضور همسران شهدای مدافع سلامت، آلما فرامرزی مشاور معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران و محمود امانی معاون درمان، محمدعلی شاکری‌راد معاون بهداشت، محمود فداکار معاون مالی و اقتصادی، علیرضا اشعه‌شعار معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مهناز غفاری مشاور مدیرعامل و علی‌قاسمی‌جهان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر سالم برگزار شد، حاضران به بیان خاطراتی از منش و سلوک شهید مهدی وریجی، شهید افسانه بیگدلی و شهید رضا محرمی پرداختند.

اهدا لوح یادبود به خانواده شهدای مدافع سلامت پایان‌بخش این مراسم بود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.