×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اتمام عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهرک امید دژبان

وحیدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از اتمام عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهرک امید دژبان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این محدوده از تهران رو به توسعه قرار دارد و مدام شهرک‌های جدید تأسیس می‌شوند، معابر خاکی این شهرک‌ها نیاز به آسفالت‌ریزی دارد و از سوی دیگر برای معابر قدیمی نیز نیاز به آسفالت‌ریزی جدید است.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: به‌همین منظور؛ عوامل معاونت فنی و عمران این منطقه با سه تیم مشغول فعالیت در این خصوص هستند.

وی افزود: در منطقه ۲۲ به‌عنوان وسیع‌ترین منطقه شهر تهران بیش از ۶۰ کیلومتر معابر بزرگراهی شامل بزرگراه شهید خرازی، شهید سردار همدانی، آزادگان، آزاد راه تهران_ کرج، آزاد راه تهران_ شمال وجود دارد، به‌همین منظور عملیات آسفالت‌ریزی مورد توجه مدیریت شهری این منطقه قرار گرفته است.

محمدی ادامه داد: در ماه‌های اخیر معابر قابل توجهی از این منطقه که سالیان سال خواسته اهالی آن برای آسفالت‌ریزی بوده، مورد اجرای عملیات آسفالت‌ریزی قرار گرفته است و رضایت‌مندی شهروندان حاصل شده است.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: در قرار خدمت شهردار تهران موضوع نیاز بیشتر آسفالت در این منطقه مطرح شد و دستور سهم بیشتر آسفالت برای معابر این منطقه صادر شد و خوشبختانه تاکنون بسیاری از معابر خاکی این منطقه آسفالت‌ریزی و بسیاری از معابر که آسفالت فرسوده دارند نیز مورد مرمت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: شهرک امید دژبان در شمال بزرگراه شهید خرازی قرار دارد که دو معابر اصلی این شهرک به نام‌های عطار نیشابوری و پاکزاد در مساحت شش هزار و ۵۰۰ متر مربع در کمتر از یک هفته به شکل شبانه روزی مورد آسفالت‌ریزی کامل قرار گرفته است که مورد رضایت‌مندی ساکنان این محله نیز قرار گرفته است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.