×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ساعت پایانی طرح ترافیک تغییر نمی کند

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهم فروردین ماه امسال مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه هماهنگی تمهیدات حمل و نقل و ترافیک همزمان با فعالیت مراکز آموزشی با اشاره به تغییر ساعت طرح ترافیک شهر تهران اعلام کرده بود که با توجه به مصوبه شورای حمل و نقل و ترافیک ساعات پایانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ساعت ۱۹ است که به علت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تا آخر این ماه، ساعت پایانی طرح ترافیک ساعت ۱۷ خواهد بود.

پس از اعلام این خبر و با توجه به پایان ماه مبارک رمضان گمانه زنی‌ها درباره تغییر ساعت طرح ترافیک با توجه به مصوبه شورای حمل و نقل و ترافیک حاکی از تغییر ساعت پایانی طرح ترافیک به ساعت ۱۹ بود اما با این وجود معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ساعات اجرای طرح ترافیک پس از ماه مبارک رمضان تغییری نخواهد داشت.

در این اطلاعیه آمده است که شهروندان عزیز تهرانی مطلع باشند که ساعات آغاز و پایان طرح ترافیک پس از ماه مبارک رمضان نیز طبق زمانبندی فعلی، اجرا می‌شود.

بر اساس اعلام این معاونت، ساعت آغاز اجرای هر دو طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا مانند ماه گذشته ۶:۳۰ دقیقه صبح و ساعت پایان آن ۱۷ خواهد بود.

ساکنین محدوده‌های ترافیکی می‌توانند تا قبل از ساعت ۹ از یک‌بار خروج رایگان و بعد از ساعت ۱۶ از یک‌بار ورود رایگان استفاده کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.