×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

حذف واسطه‌های غیرضروری با اصلاح زنجیره تأمین محصولات کشاورزی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، جلسه اعضای هیأت مدیره شرکت کشاورزی رضوی وابسته به آستان قدس رضوی به منظور هماهنگی برای عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات تولیدی کشت و صنعت‌های آستان قدس در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برگزار شد.

ایوب فصاحت در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در کاهش فاصله تولید تا مصرف میوه و تره بار، افزود: ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره بار با پراکندگی مناسب در تمام مناطق ۲۲ گانه و بسیاری از محلات پایتخت، بستر مناسبی را برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نهایی فراهم کرده است.

طبق توافقات اولیه بین سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با شرکت کشاورزی رضوی، مقرر شد تیم‌های کارشناسی از هر دو مجموعه برای بازدید اعزام شوند. همچنین تیم‌های کارشناسی و اجرایی زمینه انجام هر چه سریع‌تر کار را در نشست‌های مشترک بعدی پیگیری نمایند.

شرکت کشاورزی رضوی با سطح زیر کشت حدود ۴۵ هزار هکتار و محصولات متنوع باغی، زراعی و گلخانه‌ای از جمله انواع میوه و سر درختی محصولات جالیزی و صیفی جات پسته و…. یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشاورزی کشور است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.