×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

فراخوان ارائه مقالات رفع معضلات محیط زیستی شهر تهران منتشر شد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، به منظور شناسایی و به حداقل رساندن معضلات محیط زیستی شهر و در راستای پاسداشت هفته محیط زیست ، اداره محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری منطقه ۱۸ تهران اقدام به فراخوان دریافت طرحها و مقالات با عنوان تبیین معضلات محیط زیستی شهر تهران و ارائه راهکارهای اجرایی و عملیاتی به منظور رفع آنها نموده است .
درفراخوان طرح و مقالات پژوهشی :  از کلیه پژوهشگران ، صاحبنظران ، دانشجویان ، علاقه مندان و دلسوزان به داشتن شهری پاک و سالم و عاری از هر گونه آلودگی دعوت به عمل می آید آثار ، مقالات و طرح ها ی پیشنهادی خود را جهت رفع معضلات محیط زیستی با موضوعات مختلف از جمله پسماند و پساب ، آلودگی های آب ، خاک ، هوا و …..در قالب مقاله و طرح پژوهشی تهیه و به اداره محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری منطقه ۱۸ تهران ارسال نمایند .
شایان ذکر است مقالات و طرح های برگزیده و منتخب توسط کمیته داوران در روزهای برگزاری هفته محیط زیست به صورت وبینار توسط ارسال کنندگان مقاله و طرح ارائه و بررسی و تحلیل خواهد شد .
بنا به اطلاعات مندرج در فراخوان : مقالات و طرح های اجرایی و منتخب کمیته داوران با مشارکت و محوریت ارائه کنندگان مقاله ها و طرح ها در صورت امکان عملیاتی خواهند گردید و به آثاربرتر و منتخب کمیته داوران جوایز ارزشمندی تعلق خواهد گرفت .

در پایان این فراخوان تاکید شده است که حداکثر صفحات ارسالی ۱۲ صفحه با  قلم و فونت  ۱۴ Bnazanin خواهد بود که کلیه مستندات باید به آدرس  www.mohitzist۱۸.edu@gmail.com  ارسال شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.