×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

با افتتاح رسمی بازارچه خلازیر روزهای فعالیت دستفروشان به ۵ روز افزایش می‌یابد

قدرت الله محمدی در گفت‌وگو با شهر، شرط افتتاح و بهره برداری از بازارچه خلازیر را تکمیل امکانات رفاهی و رفع نواقص اعلام کرد و افزود: برهمین اساس زمان افتتاحیه پس از عید فطر درنظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ضمن اشاره به ثبت‌نام بیش از  ۲۰۰ نفر برای اجاره غرفه‌ها در بازارچه خلازیر، بیان کرد: ظرفیت این بازارچه ۸۰۰ غرفه است اما در مرحله نخست، ۵۰۰ غرفه آماده بهره برداری شده است.

محمدی درباره هزینه اجاره غرفه‌ها، عنوان کرد: هزینه اجاره غرفه‌ها بسته به متراژ، جانمایی و … متغیر است  که بر اساس تعرفه مصوب شورای اسلامی شهر محاسبه خواهد شد.

وی با تأکید براینکه پس از افتتاحیه رسمی نسبت به جمع آوری بساط گستران در خیابان‌ها و حاشیه اتوبان اقدام می‌شود، افزود: پس از افتتاح بازارچه اگر فردی در خیابان بساط گستری کند با برخورد عوامل نیروی انتظامی، شهربان و نیروهای شرکت صنایع و مشاغل روبرو خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: ممنوعیت دستفروشی در خیابان‌های خلازیر باعث می‌شود تا دستفروشان به مرور به سمت ساماندهی و قانونمندی حرکت کنند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به یکی از ویژگی‌های مثبت احداث این بازارچه برای دستفروشان، اشاره کرد و توضیح داد: دستفروشان محله خلازیر فقط در روزهای جمعه حق فعالیت داشتند اما با بازگشایی بازارچه، فعالیت دستفروشان به پنج روز افزایش می‌یابد. این اقدام سبب می‌شود تا به مرور دستفروشان به یک شغل ثابت دست پیدا کنند و درآمد بیشتری از فروش اجناس خود به دست بیاورند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران در پایان درباره امکانات رفاهی این بازارچه، بیان کرد: ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی در دو نقطه مختلف از بازارچه، یک اغذیه فروشی و یک سوپر مارکت در مرحله نخست برای دستفروشان ساخته شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.