×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اجرای برنامه های بزرگداشت هفته فرهنگ و هنر روستا و عشایر در زنجان

به گزارش روستانیوز، محسن اسلامی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان، با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده با دبیرخانه روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ برنامه های هفته فرهنگ و هنر روستا و عشایر در استان زنجان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.

اسلامی، از اجرای هفت عنوان برنامه به این مناسبت خبر داد و گفت: اکران فیلم موقعیت مهدی در هفت باب از کانون های فرهنگی و هنری مساجد روستایی شهرستان خدابنده یکی از این برنامه ها است.

وی، با اشاره به اجرای برنامه تئاتر خیابانی در سه روستای دوتپه سفلی، توپقره و چپقلو با محوریت خانواده و در قالب طنز، یادآورشد: اجرای این برنامه را کانون فرهنگی و هنری قمر بنی هاشم شهرستان خدابنده بر عهده دارد.

این مسئول در زنجان، ادامه داد: اجرای هشت محفل انس با قرآن کریم در روستاهای اژدهاتوی زنجان، زیتون آباد طارم و نصیر آباد خرمدره از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته فرهنگ و هنر روستا و عشایر در استان زنجان است.

به گفته وی، توزیع کتب فنون مداحی در بین جامعه تغزیه خوانان روستایی، تقدیر از بانوان فعال در حوزه فرهنگ و هنر روستایی در روز چهارشبنه ۷ اردیبهشت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل روستایی استانداری زنجان، پویش کتاب و کتابخوانی با موضوع خانواده و تقدیر از جوانان و نوجوانان فعال روستایی، اجرای پویش مجازی ارسال فیلم کوتاه سه دقیقه ای شعر خوانی آذری در موضوعات روستای من، طبیعت روستای من و خانواده و تقدیر از برگزیدگان از دیگر برنامه های این هفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.