×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کتابچه فرصت های سرمایه گذاری منطقه ۱۴ رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم که با حضور شهردار و مدیران شهری منطقه ۱۴ برگزار شد، لطف‌الله فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به اهداف مدیریت شهری جدید برای ارائه خدمت بیشتر و کیفی‌تر به شهروندان، خدمت به مردم انقلابی دارالمومنین را توفیق برشمرد و فعالیت مدیریت شهری این منطقه را برای خدمت‌رسانی به شهروندان و اقدامات پیش رو مثبت ارزیابی کرد.

نگهداشت شهر، تسهیل در ترافیک و افزایش سرانه‌های فرهنگی و مفرح و ضرورت هوشمندسازی و استفاده از ظرفیت‌های برای رونق شهر با جذب مشارکت مردمی از محورهای مطرح و مورد تاکید فروزنده در این مراسم بود.

محمدامین سالاری‌پور با بیان اینکه رصد و مشارکت شهروندان در بهسازی و نوسازی شهر و بهبود سرانه‌های شهری مؤثر است، از تهیه سند جامع برای همه نواحی و محله‌های منطقه و شناسایی زمین‌های بالای ۵۰۰ متر برای افزایش سرانه‌های عمومی منطقه با اجرای پروژه‌های مشارکتی خبر داد.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به شناسایی و معرفی قسمتی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه که در اختیار سرمایه‌گذاران و شهروندان منطقه قرار می‌گیرد، افزود: در این کتابچه موضوعات در حوزه‌های مشارکتی، شهرسازی، املاک، کاربری‌ها و ظرفیت‌های منطقه شناسایی و مشخص شده تا با حضور و همیاری آن‌ها سرانه‌های عمومی و مورد نیاز شهروندان افزایش یابد.

وی در پایان ضمن تصمیم و تلاش مدیریت شهری منطقه برای اجرای بیشتر پروژه‌های مشارکتی و افزایش سرانه‌های فرهنگی و مفرح، تاکید کرد: منطقه ۱۴ در افق چشم انداز، منطقه‌ای مردم محور با جلب مشارکت‌های مردمی بر محور نخبگان خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.