×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

روستاهای اقماری بیرجند نیازمند احداث ۱۲۶ کلاس درس

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، محمود چاوشان ظهر شنبه در شورای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در خراسان جنوبی دو هزار و ۷۴۹ آموزشگاه وجود دارد که تعداد ۱۷۹ هزار دانش‌آموز در آن مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی پنجمین استان از نظر سرانه آموزش و پرورش است، بیان کرد: هر چند از نظر سرانه فضای آموزشی وضعیت مطلوبی داریم ولی این کار از جهتی جذب اعتبار را مشکل کرده است.

چاوشان ادامه‌داد: در ۱۰ مسکن مهر بیرجند نیاز به ۴۵۵ کلاس درس داریم که از این تعداد ۲۰۰ کلاس تأمین شده و ۶۶ کلاس هم در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه ۱۹۰ کلاس درس در این ۱۰ مسکن مهر باقیمانده است، بیان‌کرد: مجموع اعتبار مورد نیاز برای ساخت این تعداد کلاس درس ۲۳۷ میلیارد تومان است که امیدواریم با تأمین آن بتوانیم این نیازها را برطرف کنیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین در سایر مساکن مهر خراسان جنوبی تعداد کلاس‌های مورد نیاز ۳۳۷ کلاس بوده که از این تعداد ۲۳۳ کلاس تحویل شده و ۶۵ کلاس نیمه تمام و مورد نیاز باقیمانده نیز ۳۹ کلاس است.

چاوشان یادآور شد: در روستاهای اقماری شهرستان بیرجند هم ۲۰۱ کلاس درس مورد نیاز است که از این تعداد ۵۸ کلاس درس تحویل شده، ۱۷ کلاس نیمه تمام و تعداد کلاس درس باقیمانده نیز ۱۲۶ کلاس درس است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.