×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

جای ظالم و مظلوم عوض شده است/ شما در دوره قبل با افتخار ۳ هزار نیرو را تعدیل کردید و بنر زدید

به گزارش خبرنگار شهر، سید احمد علوی در شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه باید فضای جامعه را بیشتر مدیریت کنیم و بدانیم که اخبار و توئیت های ما را چه کسانی منتشر و دنبال می کنند، اظهار کرد: ای کاش آقای حناچی این توییت را منتشر نمی کرد و اجازه می داد که عملکرد آن چهار سال در دلها می ماند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بسیاری از پرسنل و مدیران شهرداری و حتی همین بخش از شورا زخم‌خورده برخوردهای سیاسی دوره قبل هستند؛ به ویژه پرونده هایی که در دوره یکی از مدیران حراست و بازرسی از روی توهمات ذهنی برای برخی کارکنان با عناوینی همچون کار در ستاد برخی افراد و انتشار عکس با یک سری افراد تشکیل شد و آش به اندازه ای شور شد که صدای همفکران نیز درآمد.

وی با بیان اینکه این اقدام منجر به تعدیل سه هزار نیروی شهرداری شد که با افتخار تبدیل به بنر شد، اظهار کرد: هرکسی اجازه این سخن را داشته باشد قطعا این گفته از مدیران دوره قبل بعید است.

وی افزود: این کار که در دوره گذشته اتفاق افتاد بد، غیر اسلامی و غیر ایرانی بود و نباید این اقدام را تکرار کنیم و افراد را در جناح های سیاسی تقسیم کنیم، همه ما پرسنل و سرمایه شهرداری هستیم که به جناج ارجحیت داریم و باید این اصل و روش را به دوره های بعدی نیز بیاموزیم. البته که انتصاب و جابجایی در تمام دوره‌ها طبیعی است.

علوی با بیان اینکه وقتی به موقع پاسخ ندهیم جای ظالم و مظلوم عوض می شود، خاطرنشان کرد: افرادی در دوره قبلی آنقدر ظلم کردند که صدای همفکران خودشان نیز درآمد و حالا خود مدعی شده اند.

وی تاکید کرد: معتقدم در خصوص افرادی که با عناوین مختلف دوره قبل جذب شدند اگر مسائل گزینشی و اخلاق اسلامی اجازه می دهد با رأفت باید برخورد شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.