×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آبرسانی به روستای جلیزی پایین توسط سپاه «دهلران»

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، سرهنگ علی مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه دهلران شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: عملیات آبرسانی به روستای جلیزی پایین از توابع بخش موسیان شهرستان دهلران به صورت رسمی توسط سپاه ناحیه دهلران آغاز شده است.

وی افزود: «جلیزی پایین» یکی از روستاهایی است که همواره با مشکل آب شرب روبرو بوده و فرسودگی شبکه آبیاری این روستا باعث هدر رفت آب و بروز مشکلات فراوانی برای اهالی آن شده بود‌.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: در همین راستا قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، برای خدمت رسانی به مردم، در مناطقی که دچار تنش آبی هستند با اولویت مناطق محروم و روستایی  وارد عمل شده است.

سرهنگ مرغزاری ادامه داد: سپاه ناحیه دهلران در تعامل با ادارات ذیربط و مسئولین محلی و با استفاده از کمک‌های مردمی و ظرفیت گروه‌های جهادی اقدام به آغاز عملیات احداث شبکه آبیاری جدید برای این روستا کرده است که در این پروژه  ۳۳۰۰ متر لوله گذاری و نزدیک به ۶۰ انشعاب خانگی انجام خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران در پایان این گفتگو بیان کرد: این پروژه با همکاری اداره کل آبفا و بخشداری موسیان و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال انجام خواهد گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.