×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آغاز مرحله دوم بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی با روش بتن غلتکی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان و پس از گذشت ۱۳ سال از افتتاح بزرگراه شهید یاسینی، تراش و روکش آسفالت این بزرگراه حدفاصل پل شهید زین الدین تا پل شهید لواسانی با تکنیک بتن غلتکی (rcc)انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۳ در ادامه با اشاره به اینکه مرحله اول این پروژه با استفاده از تکنیک مذکور و به روش مکانیزه در دو لاین سه و چهار بزرگراه شهید یاسینی به طول ۵۸۰۰ مترمربع و حجم ۹۸۰ تن اجرایی شده است اظهار کرد: مرحله دوم این پروژه نیز در باند یک و دو محور جنوب به شمال این بزرگراه در حدود ۸۰۰۰ متر مربع و بیش از ۳۰۰۰ تن پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از بتن غلتکی به جای آسفالت در پروژه‌های روسازی معابر، راهکاری اقتصادی و مقرون به صرفه تر است، یادآور شد، در روش روسازی با استفاده از بتن غلتکی، حجم آسفالت مصرفی به شدت کاهش می‌یابد؛ چرا که اجرای رویه بتنی، ضخامت لایه‌های آسفالتی تحتانی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

محمد هادی علی احمدی، بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی به روش بتن غلتکی rcc را یکی از طرح‌های عمرانی مطلوب و تأثیر گذار برشمرد و ادامه داد: امیدواریم روزانه شاهد اجرای طرح‌های نوین کارا و در عین حال مقرون به صرفه چه به لحاظ هزینه وچه زمان در مدیریت شهری برای رفاه شهروندان باشیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.