×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

عبور بدون خطر از معابر شرق تهران با اجرای فاز تمام قرمز میسر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ با اعلام این خبر گفت: تقاطع خیابان شهید دکتر آیت یکی از نقاط حادثه خیز و پرخطر در محدوده شهری منطقه ۸ بود.

وی افزود: برای ایمن شدن تردد شهروندان و مسافران، تیم مدیریت شهری شهرداری منطقه ۸ اقدامات ترافیکی خود را در چند محور در این تقاطع انجام داد.

تنهایی تصریح کرد: با جمع‌آوری ایستگاه شهید دکتر آیت شرقی و انتقال و تجمیع آن با ایستگاه شهید دکتر آیت غربی در خیابان دماوند توسط شهرداری منطقه ۸ در این نقطه حادثه خیز، امکان تمرکز، ایمنی و جلوگیری از پراکندگی عابرین و مسافران دورن شهری و کاهش و صرفه‌جویی در هزینه‌های نگهداشت فراهم شد.

شهردار منطقه ۸ ادامه داد: بعد از تجمیع و رفع این مشکل در سطح محدوده در اقدامی نو و برای اولین‌بار در پایتخت اصلاح زمانبندی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در تقاطع خیابان شهید دکتر آیت صورت گرفت.

تنهایی افزود: هدف از انجام این زمانبندی اجرای فاز تمام قرمز برای خودروها است که در این فاز، تمام چراغ‌های راهنمایی و رانندگی به مدت ۲۰ ثانیه قرمز می‌شوند و در این مرحله چهار طرف تقاطع بسته و امکان عبور بدون خطر عابرین و شهروندان امکان پذیر می‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.