×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۸۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل کم آبی خاش اختصاص یافت

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، صاحب گل صالحی روز سه‌شنبه در نشست با رییس و کارکنان اداره آب و فاضلاب خاش اظهارداشت: کار آبرسانی به مردم ۱۰۰ روستای این شهرستان به صورت سیار در بازه زمانی ۳۰ تا ۴۵ روزه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: به همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه کار آبرسانی به یک‌هزار و ۷۵۰ روستای سیستان و بلوچستان در حال انجام بوده که حدود ۱۳۰ روستا به خاش تعلق دارد و در مجتمع شهید خیابانیان اقدامات جهادی سپاه برای تامین آب آشامیدنی مردم انجام می‌شود.
فرماندار خاش ادامه داد: هم‌اینک از محل چاه‌های دوربن و کلچات کار تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم این شهر با ظرفیت ۲۶۱ لیتر در ثانیه انجام می‌شود که استاندارد آن ۳۵۰ لیتر در ثانیه بوده و انتظار می‌رود شهروندان همراه مسوولان اداره آب و فاضلاب به فکر ذخیره آب باشند و در مصرف بهینه آب فرهنگ سازی شود.
وی افزود: بیش‌از ۲۰۰ خانوار ساکن در پشت جایگاه سوختی چاووش و ورودی ناصرآباد مشکل آب دارند و در برخی نقاط دیگر هم گزارش قطع مکرر آب و کم آبی را داریم، بنابراین باید آب مورد نیاز شهروندان به صورت عادلانه توزیع و بحران مدیریت شود تا مردم در ماه مبارک رمضان و فصل گرم سال مشکلی نداشته باشند.
صالحی گفت: پروژه خط انتقال آب از کارواندر به خاش نیز آغاز شده و امیدواریم با تلاش پیمانکاران و مجموعه اداره آب و فاضلاب این پروژه زودتر از موعد به پایان برسد.
وی افزود: در مجتمع آبرسانی روستایی دشت آبخوان نیز مشکلاتی وجود دارد و کار با کندی پیش می‌رود.

عباس گلزارنیا مدیر آب و فاضلاب خاش هم گفت: حدود ۳۰ هزار مشترک در شهر و نقاط روستایی این شهرستان از آب آشامیدنی برخوردار هستند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.