×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

فرماندار میاندوآب:رویکرد دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی است

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، علی پیام روز دوشنبه با هدف رسیدگی به مشکلات روستاییان و روستاهای میاندوآب در جمع مردم روستای زنگ‌آباد از توابع بخش مرکزی اظهار کرد: اولویت بندی مشکلات، جمع بندی برخورداری‌ها، نیازمندی‌ها، شناسایی خانواده‌های نیازمند روستا از اهداف سفرهای روستایی است.

وی افزود: در نهایت با جمع‌بندی و بررسی موارد و دعوت از مدیران اداره‌هایی که مرتبط با مشکلات روستاها هستند، سعی می‌شود بسیاری از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب سفرهای روستایی را گامی مهم در جهت رسیدگی به مشکلات مناطق محروم شهرستان عنوان کرد و گفت: بسیاری از مشکلات در مناطق محروم با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی و مردم براحتی قابل حل است.

پیام اضافه کرد: برخی از مشکلاتی که در جمع اهالی روستا مطرح می شود با توجه به حضور مسوولان شهرستانی، اختیارات و امکانات موجود در همان روز نیز بررسی و اقدام می‌شود.

وی یادآور شد: برطرف کردن پاره ای از مشکلات زمان بر بوده و نیازمند اعتبارات و اجرای کارهای عمرانی خواهد بود که برای اتخاذ تصمیم‌ و تمهیدهای لازم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مطرح خواهند شد و سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب دست یابیم.

فرماندار میاندوآب:رویکرد دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی است

وی تاکید کرد: سفرهای روستایی به صورت مستمر و با هدف احصاء و رفع مشکلات روستاییان به ویژه روستاهای محروم و فاقد دهیاری و شورای اسلامی با حضور و پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی تا رسیدن به رضایت مردم ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب در نخستین سفر روستایی خود از سه روستای محروم و فاقد دهیاری بخش مرکزی شامل زنگ آباد، کوخان و نبی کندی بازدید کرد.

میاندوآب دارای ۲ بخش مرکزی و بکتاش است که به ترتیب ۸۴ و ۲۵ روستا دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.