×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

پاسخگویی به شهروندان اعتمادسازی می کند

به گزارش خبرنگار شهر، سید مجتبی موسوی معاف، رییس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران و سامانه ۱۸۸۸ در حاشیه جلسه پاسخگویی شهردار تهران گفت: امروز ۲۶ اردیبهشت بود و دومین جلسه ارتباط مستقیم شهرداری را داشتیم که مقارن با پانزدهمین سالگرد تاسیس این سامانه بود و در این مراسم مدیران شهری مستقیم پاسخگوی شهردار هستند که این کار دلگرمی به شهروندان می دهد و اعتماد سازی صورت می گیرد.

او افزود:  در جلسه قبل به اتفاق معاونین شهردار حدود ۵۶۰ تماس از سوی مدیران و معاونان شهردار پاسخ داده و حدود ۴۰۰ دستور صادر شده است و تا امروز ۹۵ درصد آن دستورات که مربوط به گود های پرخطر و مطالبات مردم در حمل و نقل و خدمات شهری بود به نتیجه رسیده است.

موسوی ادامه داد: امروز به اتفاق شهردار تهران پاسخگوی هفتاد تماس بودیم و شهردار محترم هم دستورات لازم را فرمودند و این دستورات را ما وارد سیستم می کنیم و تا حصول نتیجه آن را به صورت ویژه پیگیری می کنیم.

رییس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران عنوان کرد:نکته مهم اما این است که این پاسخگویی به مطالبات شهروندان یک فرآیند است و این فرآیند در سامانه ما نهادینه شده است. ما مطالبات مردم را سیستمی پیگیری می کنیم. به همین دلیل سرعت پاسخگویی به پیام ها در مدیریت شهری افزایش یافته است و یکی از دلایل این افزایش  ابلاغ دستورالعمل رسیدگی است که در  آذر سال گذشته با امضای شهردار برای همه مدیران شهری ابلاغ شد و یکی از موضوعاتی که مورد مناقشه ۱۸۸۸ این بود که دستورالعمل قبلی مشکل داشت.

او در پاسخ به این سوال که شهردار به چند تماس پاسخ داد گفت: شخص شهردار امروز به هفده مورد از تماس های شهروندان پاسخ دادند و همین نفس پاسخگویی به شهروندان اعتماد سازی می کند و البته ما تا حصول نتیجه در نرم افزار این مسائل را دنبال و تا حصول نتیجه ادامه می دهیم.

خبرنگار: اکبر بیاتی

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.