×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

از شهرداری در مسأله قطع درختان موسسه ژئوفیزیک حمایت می‌کنیم/ در گذشته ون برای معلولان خریداری شده، اما اقدامی صورت نگرفته بود

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی با بیان اینکه همه در بخش ۲۰:۳۰ گزارشی در مورد قطع درختان را دیدند، اظهار کرد: ضرب و شتم کارکنان شهرداری نشان داد که عوامل آن مجموعه فردی را از ارتفاع بالا به پایین پرتاب کرد، لباس کارکنان را پاره کردند و از گاز اشک آور استفاده کردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: باید واکنش یکپارچه نشان دهیم و از شهرداری حمایت می کنیم و شهرداری آنقدر ذلیل نشده که مقابل این افراد نایستد، قرار بوده زمانی درختان جابجا شوند که خشک نشوند نه اینکه در ایام نوروز این کار را انجام دهند. آنها اصرار دارند که با شهرداری هماهنگ کرده اند اما شهرداری و معاونت باید در این زمینه ورود کند. ما باید وارد عمل شویم که شهرداری بداند که در این زمینه تنهایی وارد عمل نشده است.

وی با بیان اینکه ما از شهرداری برای اختصاص ون به معلولان تشکر کردیم، گفت: در گذشته قراردادی برای اختصاص ۲۰ ون به معلولان با یک شرکت منعقد شد و شرکت به تعهد خود عمل نکرد؛ ۲۰ دستگاه دریافت شده که ۱۹ دستگاه در حال تجهیز است و یک دستگاه رونمایی شده است. من از بابت اینکه در این دوره شهرداری اختصاص ون را پیگیری کرد تشکر کردم. در گذشته ۴۰ دستگاه خریداری شده بود اما اقدامی صورت نگرفت اما حوزه حمل و نقل شهرداری در این دوره وارد عمل شد.

سروری با بیان اینکه در ایام تعطیلات نباید شرایطی فراهم می شد که درختان قطع شود، گفت: نامه ای از سوی کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست به شهرداری هشدار داده شد و شهرداری اقدام جدی انجام داد که منجر به ضرب و شتم شد که این موضوع باید پیگیری شود و نباید اعمال قانون منجر به ضرب و شتم عوامل خدوم شهرداری شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اظهار کرد: نباید این اتفاقات در کشور بیفتد و افرادی به عدم تمکین قانون روی بیاورند. شهرداری در راستای منافع مردم این کار را انجام داده و قرار نیست پرسنل با ضرب و شتم و توهین مواجه شوند.

احمد صادقی عضو شورای شهر با بیان اینکه دیروز شاهد برخورد مجدد در خصوص قطع درختان بودیم، یادآور شد: رئیس دانشگاه تهران باید به شورا دعوت شود و در این خصوص توضیح دهد. از هرکس توقع این کار را داشته باشیم از دانشگاه تهران انتظار نداریم. باید توضیح بدهند که چرا درختان را قطع و به چه حقی برخورد می کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.