×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزایش گنجایش مسیل‌ها در آستانه بارش‌های بهاری

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی ضمن بازدید از حریم منطقه و مسیل معدن سنگ با بیان اینکه اینکه رودخانه‌ها و مسیل نقش مهمی در حمل حجم زیاد آب‌های این منطقه پر بارش دارند، گفت: به‌منظور جلوگیری از بروز حوادث غیرمترقبه و احتمال خطرپذیری، رودخانه‌ها و مسیل‌ها در طرح استقبال از بهار، لایروبی مسیل‌ها و قنوات پاکسازی شدند.

شهردار منطقه ۲ اظهار کرد: در راستای برنامه‌های زمانبندی شده برای آماده‌سازی مسیل‌ها در بارش‌های فصلی، اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه با لایروبی مستمر و اجرای عملیات رسوب برداری گنجایش و ظرفیت پذیرش مسیل‌ها را افزایش داده است.

وی افزود: همزمان با فصل بهار تمهیدات لازم از سوی مدیریت شهری منطقه انجام شده است تا هدایت و حرکت آب‌های سطحی ناشی از بارندگی‌های فصلی در مسیر کانال‌های جمع‌آوری کننده به سرعت انجام شود.

صالحی خاطرنشان کرد: به‌منظور کنترل و پیشگیری از جاری شدن سیلاب احتمالی، لایروبی و پاکسازی مسیر دو رود دره فرحزاد و درکه به صورت مستمر و فوریتی انجام می‌شود و پاکسازی و لایروبی مسیل سنگ معدن نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه ۲ با رصد نحوه پاکسازی، نظافت، لایروبی و رسوب برداری از مسیل سنگ معدن گفت: یکی از اقدامات لازم در ساماندهی مسیل‌ها دسترسی ماشین‌آلات به حوضچه‌ها است که باید به این مساله توجه شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.