×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مصدومیت ۹ نفر در طوفان عصرگاهی پایتخت

علی نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص وقوع طوفان شدید در بخش‌هایی از شهر تهران گفت: سامانه ۱۳۷ فعالانه و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران فعالانه از طریق مدیران بحران مناطق ۲۲ گانه فعالیت این طوفان را رصد می‌کند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه متأسفانه هشدار هواشناسی متناسب با این طوفان نبود، گفت: تاکنون ۱۱۹ عدد سقوط درخت در سامانه ۱۳۷ ثبت شده که سقوط کرده‌اند که البته همه آنها بزرگ نیستند.

وی با اشاره به واژگونی یک قایق در دریاچه چیتگر و مصدومیت جزئی تعدادی از افراد در اثر وقوع این طوفان عنوان کرد: در پارک آب و آتش نیز حادثه‌ای جزئی رخ داد که سبب مصدومیت جزئی افراد شد.

نصیری با بیان اینکه تاکنون ۹ نفر در پی طوفان امروز در پایتخت مصدوم شده‌اند، گفت: خواهشم این است با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان امشب این طوفان در شهر تهران برقرار باشد، مردم هر چه سریع‌تر به منازل خود بروند و از پارک اتومبیل در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و دکل‌ها پرهیز کنند و همچنین گلدان‌های موجود در تراس‌های خود را جمع‌آوری کنند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین به شهروندان توصیه کرد تا از تردد در ییلاقات اطراف تهران و تفرجگاه‌ها پرهیز کنند.

وی در ادامه با تشریح اقدامات مدیریت شهری در زمینه مدیریت این طوفان عنوان کرد: به شهرداران تمامی مناطق ابلاغ شده تا اقدامات لازم جهت بازدید از درختان و پوشش گیاهی و تابلوهای تبلیغاتی انجام شود

نصیری با اشاره به آماده‌باش اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی اظهار کرد: این طوفان از هشتگرد با سرعت ۱۱۰ کیلومتر شروع شده و در مهرآباد با سرعت ۱۰۰ کیلومتر رصد شده و در حال حاضر سرعت آن در بازه ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر رصد می‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.