×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اتصال خطوط قطار شهری مشهد به حرم مطهر رضوی کلید خورد/ وحیدی: هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت امسال برای ساخت مترو مشهد اختصاص یافت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بر این اساس عملیات اجرایی سازه و معماری و تجهیز هفت ایستگاه از جمله میدان شهدا، باب‌الجواد(ع) و پایانه امام رضا(ع) در ۶ کیلومتر از فاز اول خط سه قطار شهری مشهد حد فاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) آغاز شد.

 با اجرای این ایستگاه‌ها و بهره‌برداری از فاز اول خط سه خطوط یک، دو و سه قطار شهری مشهد به حرم مطهر، فرودگاه، راه‌آهن و پایانه مسافربری امام رضا(ع) متصل خواهد شد.

وزیر کشور در مراسم آغاز عملیات ساخت و تجهیز ایستگاه‌های فاز اول خط سوم قطار شهری مشهد به حرم مطهر رضوی گفت: حداقل هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای ساخت قطارشهری مشهد در سال ۱۴۰۱ اختصاص یافته‌ است.

وحیدی افزود: برای سال ۱۴۰۰ نیز حدود ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای این پروژه در مشهد اختصاص یافت.

وزیر کشور با بیان اینکه مترو ضرورت زندگی امروزی است و باید تقویت شود، گفت: اتصال خطوط قطار شهری در هسته مرکزی مشهد و همچنین رسیدن مترو به حرم مطهر رضوی منجر به سهولت حمل و نقل زائران و مجاوران می‌شود و باید این کار با سرعت بیشتری دنبال شود. 

وزیر کشور در حاشیه این مراسم در خصوص کمک‌های دولت به پروژه‌های در حال انجام شهرداری مشهد به خبرنگاران، گفت: کمک به حوزه حمل‌ونقل اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی جزو برنامه‌های دولت است تا حمل‌ونقل عمومی را در داخل شهرها کیفیت و سرعت ببخشیم و به نوسازی آن کمک کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.