×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

وزیر کشور از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بازدید کرد/ تاکید وحیدی بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی در نوروز برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، وزیر کشور در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر، سفرهای نوروزی را فرصتی بسیار ارزشمند برای ایجاد نشاط در جامعه دانست و تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در ایام نوروز برای خدمت به مردم آماده باشند.

وحیدی افزود: در این سفرها مردم با آداب و سنن و فرهنگ‌های یکدیگر و اقوام مختلف آشنا می‌شوند. این شناخت از فرهنگ‌ها و حضور در اقلیم‌های مختلف باعث همبستگی بیشتر در بین مردم کشورمان خواهد شد.

وزیر کشور همچنین عنوان کرد: ایمنی و امنیت جاده‌ها در کشور یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های ما است. رئیس جمهوری محترم هم با حضور در جلسه شورای عالی حمل و نقل و ایمنی ترافیک بر این مهم تاکید داشتند که با دستورالعمل‌های ابلاغ شده تصادفات جاده‌ای کاهش پیدا کند.

وحیدی با تاکید بر ضروروت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مسافران در ایام نوروز و نظارت بر این امر، گفت: باید بدانیم و به مردم بگوییم که همچنان از جانب این ویروس منحوس مورد تهدید هستیم. درست است که با تلاش‌های انجام شده از سوی همه ارگان‌ها و دولت محترم تا حد زیادی این بیماری کنترل شده است و از نظر تزریق واکسن وضعیت مطلوبی داریم ولی  نباید درباره بیماری کرونا عادی‌انگاری صورت گیرد. مسافرت‌ها باید با رعایت تمامی پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت گیرد و با متخلفان برخورد قاطعانه انجام شود.

 وزیر کشور همچنین گفت: حجم سفرها نسبت به سال‌های گذشته با توجه به کاهش شیوع کرونا خیلی بیشتر شده و بیش از ۳۰ درصد افزایش سفر داریم. حتی در بعضی از استان‌ها تا ۹۰ درصد افزایش سفر را شاهد هستیم، به ویژه در استان‌های جنوبی حجم سفر بسیار زیاد است و همه در تلاش هستند که ایمنی سفر و کاهش حوادث جاده‌ای و کاهش تلفات و مجروحیت جاده‌ای را داشته باشیم. به همین دلیل تدابیر متعددی اندیشیده شده و تلاش زیادی می‌شود.

 وحیدی گفت: امیدواریم با همه تمهیداتی که اندیشیده شده، مردم عزیز ما سفرهای خوبی داشته باشند و ماه شعبان که مقارن است با نوروز باستانی و به ماه مبارک رمضان منتهی خواهد شد، برای همه مردم خاطره‌انگیز باشد و یک گردشگری خوب طبیعی، تاریخی و مذهبی برای آن‌ها محقق شود. تشکر ویژه دارم از همه کسانی که حقوق عمومی را رعایت می‌کنند تا سفر خوبی انجام شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.