×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۱۶۰ روستا در محاصره برف یک متری ارسباران

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، اروجعلی علیزاده امروز که از مناطق سفید پوش شده اهر با خبرنگار فارس در تبریز گفت‌و‌گو می‌کرد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۶۰ روستا در شهرستانهای اهر، کلیبر و ورزقان گرفتار و در محاصره برف هستند.

وی پیش‌بینی کرد که در صورت همراهی شرایط جوی تا پایان فردا راه‌های ارتباطی این روستاها بازگشایی شود.

علیزاده با اشاره به اینکه همکارانش در مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی بطور همزمان در حال بازگشایی راه‌ها هستند، تاکید کرد: در حال حاضر نزدیک به یک هزار و ۱۰۰ نفر از پرسنل سخت کوش راهداری با بیش از ۶۰۰ دستگاه انواع تجهیزات سبک و سنگین در حال بازگشایی محورهای استان هستند.

امدادرسانی به ۲۰۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی خبر از امداد‌رسانی به بیش از ۲۰۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک‌های ۲۴ ساعت گذشته داد و اظهار کرد: این تعداد دستگاه صرفا شامل خودروهای شخصی بودند که به دلیل عدم توجه به شرایط جوی و رعایت نکردن اصول ایمنی رانندگی در آب و هوای زمستانی دچار حادثه و ماندن در راه شده بودند.

به گفته وی نزدیک به ۶۰ نفر نیز طی ساعات گذشته در راهدارخانه‌های استان پذیرش شده و بعداز مساعد شدن شرایط ترددی به مقاصد خود انتقال یافته‌اند.

گزارش فارس حاکی است، آذربایجان شرقی با بیش از ۱۴ هزار کیلومتر راه که ۴ هزار کیلومتر آن را اصلی و فرعی و ۱۰ هزار کیلومتر روستایی یکی از استانهای کشور با تکثر راه محسوب می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.