×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مدیران شهرستان دیر یک روز در هفته را در روستاها باشند

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر،  یونس باربرز صبح پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر با تبریک هفته سربازان گمنام، اظهار داشت: کشور ما در ناامن‌ترین نقطه دنیا یکی از امن ترین کشورهای جهان است که مدیون نیروهای اطلاعاتی و نظامی هستیم.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به عملیات‌های مختلف و موفق ایران اسلامی در داخل و خارج از مرزهای کشور، افزود: سرویس‌های اطلاعاتی ما جهان را مبهوت خود کرده و اقتدار ایران در حوزه اطلاعاتی به رخ جهان کشیده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم اتحاد بین مدیران، ادامه داد: برای پیشرفت و توسعه شهرستان هماهنگ باشیم که البته خوشبختانه هم افزایی خوبی وجود دارد.

باربرز تاکید کرد: روش ما میدانی است و معتقد به متعلقات اتاق و میز و صندلی نیستیم و اقدامات تحسین برانگیز همه مدیران هم با رویکرد حضور در میدان بوده است.

ارتباط مستمر مدیران با مردم

وی با تاکید بر ارتباط مستمر مدیران با مردم، عنوان کرد: مدیران یک روز در هفته در روستاها باشند و از دیگر سو با مدیران کل خود هم در تعامل باشند.

فرماندار شهرستان دیر خواستار افزایش دیدارهای مردمی مسئولین ادارات شد و گفت: هیچ چیزی به اندازه عدالت، اعتماد مردم را به شما جلب نمی‌کند و اگر مدیری از مرجعیت مردم افتاد فاتحه‌اش خوانده شده است.

وی افزود: سال آینده موضوع اقتصاد، فرهنگ و علم منشأ فعالیت‌های ما است و اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ رقم می‌خورد.

باربرز یادآور شد: مدیران با تلاش جهادی برای جذب سرمایه گذار و تسهیل فرایند اعطای مجوز به مردم در همه بخش‌ها و باز کردن گره از مشکلات آنان تلاش کنند.

وی خطاب به مسئولین ادارات، اضافه کرد: اطلاع رسانی و فضای رسانه‌ای را مدنظر قرار داده و خدمات انجام شده را بازگو کنید که این بخشی از جهاد تبیین است.

تأمین امکانات لازم برای گردشگران نوروزی

این مقام مسئول ادامه داد: متأسفانه در بیان دستاوردهای نظام اسلامی این قدر کوتاهی کرده‌ایم که دشمن جای خدمت و خیانت را عوض کرده است و خدمات نظام مقدس اسلامی را زیر سوال می‌برد.

وی با تاکید بر فراهم کردن امکانات لازم برای گردشگران نوروزی، افزود: کالا در بازار به قدر کافی وجود دارد با این حال هرچه بازار ما مملو از کالاهای ملوانی باشد مهمانان بیشتری به شهر ما می آیند.

باربرز تاکید کرد: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی به هیأت‌ها، موکب ها، بسیجیان و طلبه‌ها بویژه خواهران نقش بدهید.

وی با اشاره به مشکلات اشتغال و بیکاری جوانان، یادآور شد: در سال جدید یکی از رسالت‌های اداره کار، تهیه بانک اطلاعاتی مخصوص بیکاران شهرستان است.

فرماندار شهرستان دیر ابراز کرد: نوع نگاه ما به افراد بیکار خیلی مهم است و باید در برخورد با بیکاران به گونه‌ای اقدام کنیم که گویی فرزند خودمان هستند.

وی با اشاره به معضل بزرگ کم آبی در شهرستان دیر، بیان کرد: متأسفانه هنوز تابستان نیامده ما در شهرستان مشکل آب داریم که اداره آب از هم اکنون به فکر برطرف کردن این مشکل اساسی باشد.

مطالبات صیادان محقق شود

باربرز خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث دریایی یکی از مطالبات جدی صیادان ما آنتن دهی در مرز دریایی است که باید این مطالبه محقق شود.

وی با بیان اینکه نبود دستگاه کنترل هوشمند در گمرک بندر دیر مشکلاتی ایجاد کرده بود، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته این مشکل حل شده و در روزهای آینده دستگاه ایکس ری نصب می‌شود که این کار ارزشمندی است و دغدغه ما را در این بخش کاهش می‌دهد.

باربرز عنوان کرد: ساختمان گمرک قدیم دیر توسط سازمان گمرک ایران بازسازی می‌شود و لازم است اداره میراث فرهنگی هزینه‌های بازسازی و مقاوم سازی آن را برآورد کند.

وی به مشکلات کشاورزان در بازپرداخت وام‌هایشان اشاره کرد و گفت: طبق اعلام ستاد بحران، استان بوشهر جز مناطقی است که با خشکسالی مواجه است بنابراین هر تسهیلاتی در حوزه کشاورزی پرداخت شده شامل امهال می‌شود و بانک‌ها باید در این زمینه همکاری کنند.

باربرز تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان مشکلات بیمارستان دردی است که ما از آن رنج می بریم و رسیدگی به مشکلات آن مطالبه جدی مردم است.

وی اضافه کرد: پیگیری‌های زیادی در این زمینه انجام داده‌ایم و به دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده‌ایم که یا آن را برون سپاری کنند و یا این مسئله را حل کنند.

فرماندار دیر تاکید کرد: این بیمارستان دولتی است و دولت موظف است امکانات و نیروهای مورد نیاز آن را تأمین کند.

افزایش پهنای باند و خطوط تلفن ثابت از دیگر مطالبی بود که فرماندار دیر به آنها اشاره کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.